@lutfitekin Estağfurullah 🙂 Yanlış görmüyorsam sistemde 96GB ram, i9 işlemci falan var. Hepsi tepe ürünler, Sistemin GPU'su ise açık ara düşük kalmış. Özel bir kullanım senaryonuz falan mı var acaba merak ettim 🙂
Valla oyun çok oynamıyorum normalde ama doom'a çok heveslenmiştim. game pass'ten indirip açtım. Hata verdi Ray Tracing li en az 8gb vram li ekran kartı lazım diye. Bunları tutturan kart amazonda bu vardı en ucuz.
Şuanki setup
Hayırlı olsun, hali hazırda PSU ne vardı ?
xpower 650w
H. O ama, vergisi ne kadar olacak sen onu söyle.
almanya'dayım hocam
@lutfitekin çoğ güzel o zaman. Ne vergisi, zartı zurtu,mis.
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun.
Hayirli olsun.
Hayirli olsun.
Ho
ho
RM850e ile RTX4070 kullanıyorum, çogiyi PSU, HO
Keşke seasonic alsaydın .
Hoho
Hayırlı olsun. Rtx3060 için psu değişmeye neden gerek duydunuz?
önceki 650w, bikaç kişiye sordum yetmez dediler
@lutfitekin 3060 için fazla fazla yeterdi
@protego ettik bi cahillik
@lutfitekin Estağfurullah 🙂 Yanlış görmüyorsam sistemde 96GB ram, i9 işlemci falan var. Hepsi tepe ürünler, Sistemin GPU'su ise açık ara düşük kalmış. Özel bir kullanım senaryonuz falan mı var acaba merak ettim 🙂
@protego 4 sene önce kurmuştum sistemi. Çok özel bi sebebim yoktu. Oyun çok oynamadığım için GPU hariç future proof olsun istemiştim.
Neden 3060 sanırım ucuz diye
ihtiyaç o kadar demek
Valla oyun çok oynamıyorum normalde ama doom'a çok heveslenmiştim. game pass'ten indirip açtım. Hata verdi Ray Tracing li en az 8gb vram li ekran kartı lazım diye. Bunları tutturan kart amazonda bu vardı en ucuz.
Corsair RM kullanıyorum ben de güzel bir karar verilmiş