Arkadaşlar hangi klavyeyi kullanıyorsunuz şu an marka model olarak yazabilir misiniz? Artı memnun musunuz? Neden o modeli tercih ettiniz ya da denk geldi de mi sevdiniz? Ne amaçla kullanıyorsunuz? Hangi senaryo(lar)da kullanıyorsunuz? gibi gibi. Merak ettim bizim ahalide genel olarak nasıl bi tarz / biçim hakim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap