Kendini yeniliğin ve öncü teknolojilerin firması olarak anlatan Vivo yeni bir kamera çözümü geliştirdi. Telefonun ön kamerasını çıkarılabilir, kablosuz görüntü aktaran harici bir yapıya büründüren şirket böylece kamera kullanımı konusunda esneklik sunmayı amaçlıyor. Çözümü daha iyi anlamanız için ilgili videoyu izlemenizi tavsiye ederim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
o kamera kaybolur gider ya. hap kadar bir şey.
fazladan bin dolar vermek isteyenlere özel..
Mantıklı bir çözüm olmuş. Ben böyle bir telefonu tercih ederdim.
Çok işe yarar bence. Ve geliştirmeye de çok müsait...
Hakkaten çok inovatif bir olay bu.
Bir ara Oppo'nun da periscope kamera denilen optik zoom yapabilen bir kamera teknolojisi vardı.
O günlük hayatımızda herhangi bir telefonda aktif olarak kullanılıyor mu bilmiyorum ama bir onda heyecanlanmıştım en son.
Bu özellik çok daha güzel olmuş yok tüm ekran kamera olsun diye ekran altına konan kameradan bin kat iyi ancak tutacağını sanmıyorum sebebi de fazla iyi olması düşünsenize kameranız bozuldu tık diye yenilenebilir magnetik bir yapıyla çevirilip hem ön hem arka olarak kullanılabilirde veyahut yeni nesil çıkan bir kamera eski nesile monte edilebilir gibi gibi böyle özellikler olsa çok şahane olur aaslında
https://www.sony.com.tr/electronics/cyber-shot-kompakt-fotograf-makineleri/dsc-qx30 Sonydeki lens kameraları andırdı ama tabi Sony'nin çözümü telefondan ayrı ve boyut olarak çok daha büyük.
Bence de tutar. sonunda bir şeye çözüm olan bir özellik. Ayrıca buradan Twitter'in video codec'ini de saygıyla anıyorum.
#haftalıkgündememalzeme.
Güzel fikir. Apple'ın çıkartacağı ürünler bunlar.
#TSvideoönerisi: Apple telefonda innovasyonda niye geri kaldı? (cevap: başka konuya çalıştırıyor elemanları).
İki kere oynanıp kenara konacak bir özellik. 3D tarama geldi telefonlara da kaç kişi bir şey taradı. Kalitesi de iyi değil videodan görüldüğü kadarıyla.
Ben bunu 2 günde kaybederim.
@type_writer Kameradan uzaklaşınca alarm veriyo demişsin kamera gittikten sonra alarm verse ne olacak demiş 😀 doğru telefon sana iki tokat atıp gidip kamerasını alıp hatta takıp sonra gelip ikide laf söylemeli kafasız kamera orda kaldı falan demeli bunları yapmazsa sonuçta kamera gitmiş olur askhjdghjasgdhjasdghjashjd yav kamera nereye gidiyo otobüs yolculuğuna çıkıyo da biz yetişemiyo muyuz yada uçurumdan atıyoruz ve gidiyosa zaten senin değildir muhabetimi ahjsdghjagsd 😀 oda da çekimi yaptın diyelim kamera orada duruyo sen unuttun ve telefonu alıp odadan çıkıyosun ve ötüyo bu durumda kamera nasıl gitmiş olabiliyo akjsdghjasgdhjasgdjas 😀 @cansimit
@cansimit kaybetme diyince aklıma bu geldi pardon üstüne bastım kayboldu pek mantıklı gelmiyo 😀 ölenede kaybettik diyolar gerçi 😀 telefon firması üstüne basıp kırmana nasıl çözüm bulmalı ki hem ince hem sağlam nasıl yapılır bilmiyorum doğrusu yapabiliyo olsalar yaparlardı
Ayrı halde pili ne kadar gidiyor acaba?
@umtk kusura bakmayın her yerden bu konuları soruyoruz ama sizin fikriniz değerli benim gözümde. vivo x50 lite 3300 TL mi yoksa mi note 10 lite 128gb 3850 TL mi? arada 550 TL edecek fark var mı? vivo işlemci olarak note 10 lite'dan çok mu zayıf?
Ben pek beğenmedim kaybolmaya daha kötüsü bozulmaya çok müsait.