#TürkTelekom dakika aşım ücreti olarak dakikada 64 TL istiyormuş. :)) Turkcell çok pahalı geliyor diye araştırıyorum gözümü karartıp TürkTelekom olayım diyorum gene beni şüpheye düşürüyorlar bu amatörce hata ile

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 8

Dostlar Dark uga33 USB to HDMI dönüştürücü ile telefondan TV'ye görüntü aktarabilir miyim? Biraz araştırdım bu tip dönüştürücüler Google Play'de bir program kurarak (Displaylink presenter) kablolu görüntü aktarımı yapabiliyormuş. Tabi bu program bu dönüştürücü ile çalışır mı onu bilmiyorum. Sizden fikir almadan 200 TL'ye de bunu almak istemedim. Telefon mi A3. Kullanan veya bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse çok makbule geçer 😊
#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Joe @joe

    Tüm telefonlarda çalışır iddiası var mı ? Mesela benim mi5te mhl,slimport veya benzeri bir şey yok. typc to hdmi ile tvye bağlayınca tepki vermiyor 😁 Ama s10 canavar gibi görüntü veriyor.

    • muakco @muakco

      Yok hocam Xiaomi neredeyse hiçbir telefona vermiyor bu özelliği. Zaten bu alet MHL özelliği olmasa da kablolu olarak ekran yansıtma özelliği kazandırıyor. En azından netten araştırıp gördüğüm bu. Ama nette hep yabancı kaynaklar var ve Türkiye'de satılmayan cihazlar üstünden yorum yapıyorlar.

    • Joe @joe

      @muakco Çalışırsa ben de alırım bir tane valla.

#googlegboard da ufak da olsa çok uzun zamandır çözülmeyen bir hata var. Büyük harfler iler "DEVİR" yazıp üste çıkan kelime önerilerinde ki devir yazısına dokunursanır Google onu "DEVİ" olarak düzeltiyor. Benim bildiğim 1-2 yıldır bu hata var. Sayısal loto sonuçları isteyen biri yüzünden fark etmiştim 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#Hepsiburada dan uygun fiyatlı bir televizyon alayım dedim ucuz etin yahnisi olayı ikinci el cıktı. Tv de netflix açınca başka biri adına kayıtlı netflix hesabı var ve güzel güzel izliyorum 🙂 tvde şu ana kadar bir sıkıntı çıkmadığını için geri vermeyi düşünmüyorum ama alacak olanlar varsa bir defa daha düşünsünler. Yorumlarda da kullanılmış geldiğini belirttim lakin benim yazdıklarım görünmüyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 20

#Turkcell in sekreter hizmeti bir bana mı saçma geliyor? Turkcell hat kullanıyorum karşı taraf Turkcell ise ve sekreter hizmeti açık ise ki herkesin açık her o bip sesinden sonra benden 1.5 lira kesiyor. Bazen ses falan gelmeden kesiyor hat bağlanmıyor o sıra sekreter girmiş oluyor boş yere her ay 3-5 lira faturaya yansıyor. Karşı tarafın kullandığı hizmete ben neden para ödüyorum ve bu çakallık ne zaman bitecek çok merak ediyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#mifit uygulaması 4.0 sürümüne güncellenmiş android kullanırken rehberdeki isimler çıkıyor artık ve Türkçe karakter sorunu da yok. Amazfit bip lite kullanıyorum çok daha kullanışlı oldu şu an

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#GM9pro
#Zenfone5
#XiaomiMi8Lite

Merhaba Dostlar,
Kamera ve sağlamlık yönünden acaba hangisini seçmek lazım? Zenfone biraz pahalı kaçıyor ama nişanlıma alacağım için yazılım sorunu, kronik sorunlar falan uğraşmasını çok fazla istemiyorum bu yüzden sizce hangisi seçilir?

#ceptelefonutavsiyesi

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • sangreal_1905 @sangreal_1905

    Bu 3 telefonda aynı camera sensörünü kullanıyor. Foto performansları 3 aşağı 5 yukarı benzer olur. GM9'daki EIS iyi çalışıyor. Gcam yüklenirse 3 telefonda aynı fotoğrafı çeker hemen hemen 😀 GM9 Pro ya da Mi 8 Lite öne çıkar. Tasarım açıdan Mi 8 Lite daha iyi. Gm 9'un ise OLED ekran avantajı var.

  • empty @empty

    Samsung m20 çift hat sürümünün fiyatı 1400 - 1500 arasında bu cihaza da bakmanızı öneririm. Mis gibi 5000mah pil ve damla çentikte ile gelen estetik 10 üzerinden 10 tam f/p cihazı 🙂

    • muakco @muakco

      Kamera paketi en azından kağıt üstünde iyi gelmedi hocam. Birde 3 GB ram 32GB rom ne bileyim bu saatten sonra almak mantıklı değil diyerek elemiştim bu modeli.

    • empty @empty

      @muakco mi 8 lite ile m20'nin kamera incelemelerine baktığımda kafa kafayaydı m20'de sadece video çekerken titreşim engelleyici yok. Nişanlınızın 32gb istese de doldurumaz çok zor. Doldursa bile hafıza kartı desteği var. Tek eksik 4gb ram olmaması olabilir. Oda önemli değil. Arkaplanda 30 tane uygulamayı kim çalıştırıyor ki? Samsungun pil kapasiteside daha fazla, aradığınızda instagramdan biten şarjı bahane olmadan direk ulaşmak istersiniz diye düşünüyorum 😀

      (Samsung yetkilisi değilim sadece 1400 - 1500 lira arasında en iyisi bu cihaz :D, bütçeyi biraz aşarım dersenizde mi 8 lite alın)

    • muakco @muakco

      @ahmetguler GM9 Pro bir adım önde hala hocam. Tek çekincem işte malzeme kalitesi can sıkan kronik hatalar bu telefonda da var mı? Sarj olarak çünkü gmdeki amoled ekran ile ikisi de bir günü rahat çıkarır gibi geliyor.

    • empty @empty

      @muakco gm9 pro'nun Xiaomi Mi A2'den tek farkı amoled olması, sırf amoled için 200 lira daha verilmez düşüncesindeyim. Ama güzel telefon hakkını yememek lazım. İlla gm9 pro alacam diyorsanız; malzeme kalitesi gibi derdiniz olmasın. Alırsınız güzel bir kılıf ne çelik kasa, ne plastik hiç birinin önemi kalmaz. Bu pahalılıkta kılıfsız telefon kullanılmaz zaten. Kronik arıza konusunda da şikayet sitelerinde general mobile'lerin alayında öne çıkan arama görüşme ses sorunları var başka da bariz sorunla rastlamadım. Bizzat kendim gm8 aldım şarj sıkıntısı var diye 3. gün iade ettim.

      Siz en güzeli 1600'e mi 8 lite bulursanız direk alın. Hiç riske girmeyin 🙂 Daha 2 gün önce teknoseyirden biri 1600'e migrostan mi 8 lite aldığını söylüyordu. İnternet mağazalarında 15 günde 300 lira zam yedi. Bir gezin migros mağazalarını veya diğer mağazaları en son bulamazsanız. Diğer cihazlara bakın.

    • muakco @muakco

      @ahmetguler bu haftaiçi almam lazım üstüne akşam 5 buçuk mesai bitiyor öyle hangi migrosta vardır diye ankarada dolaşmak zor geliyor hocam. Xiaomi çok kullandım hatta şu an mi a2 lite var öncesinde mi 8 mi 6 kullandım sempatim var yani ama işte xiaomi biraz olsun bilgisi olan insan için ideal yoksa şu çıkan reklamları kapatmak bile bilmeyene çok zor gelebilir.

  • tozluraflar @tozluraflar

    GM9'da fotoğraf çekme tuşuna bastıktan sonra birkaç saniye beklemek gerekiyor. Abartı yoktur. Birkaç saniye sonra fotoğrafı hafızaya alabiliyor.

    Fotoğraf çekmek için ilgili butona basıp ekran göz kırpınca doğal olarak çekti sanarız. Tam o sırada telefonu kapatın ya da uygulamadan çıkın o çektiğiniz fotoğraf yok oluyor 🙂

    Bir süre kullandım bu telefonu. Çektiğim fotoğrafların yok olmasını ilk zamanlar anlayamamıştım. Sonradan olayı anladım. Videoda da video kayıt tuşuna bastıktan ciddi bir süre sonra kayıt başlıyor. Önemli bir anı yakalamak imkansız.

    Kamerasının kalitesi fiyatına göre güzel. Telefonun genel performansı fiyatına göre güzel. Benim kullanırken sevmediğim iki şeyden birisi bu kameranın geç tepki vermesiydi.

    • muakco @muakco

      Bu gerçekten sıkıntı bir durum.Kulladığı hafıza çok yavaş en azından bu kadar yavaş olmasa gerek yazılımsal bir sıkıntı vardır sanırım. GM 9 Proda en çok korktuğum şey de tam olarak bu. Kağıt üstünde çok güzel telefon ama malzeme kalitesi nasıldır veya böyle saçma sapan ufak yazılımsal sorunlar olur mu diye düşünmeden duramıyorum.

#xiaomi kullanan arkadaşlar sol taraftaki kısa yollara bakabilir mi? Dolar ve euro çok garip rakamlar yazmaya başladı. Acayip düşüşler görünüyor

BeğenFavori PaylaşYorum yap