Paylaş Paylaş

İnternet sitesi güncellemesi felakete dönüşürse

Binlerce kişiye hizmet veren kurumsal firmaların, sitelerini yenilemeleri, eğer dikkatli olunmazsa kullanıcılarını zor durumda bırakıp firmanın imajına da ciddi zarar veriyor. Bu programda gündemimizde İDO var. Sitesini yenileyen İDO, bilet almak isteyenleri ciddi sıkıntıya soktu. Bilet alma maceramızı ve yeni sitenin değerlendirmesini yapıyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ziyaretçi

    yine güzel bir videoielinize sağlık bu arada bardaktaki logo güzel olmuş daha minimalist ve şirin,t-shirtlerinizdeki ts logosu biraz hantal duruyor.artık bunu mu kullanacaksınız ?

  • Salim Kayabaşı

    Hata ekranındaki uçak logosuna da dikkat edilirse ve hatalar da gözönüne alınırsa sayfanın da jsp uzantısı bana nedense pegasus ucuzluğunu hissettirdi.

  • Headhunter

    Sizin bu şekil haksızlıklara karşı direnmeniz çok hoşuma gidiyor gerçekten. Türkiye de böyle insanların varlığı güzel bir şey hele ki bu kadar düzenbaz sistemde herkes birbirini kazıklamaya çalışırken. Böyle devam edin. İlerde siz de çok büyük bir site olacaksınız eminim. Bir diğer konuda akıl vermek olarak algılamazsanız, sizin de artık sitenin temasını profesyonel anlamda geliştirmeniz değiştirmeniz gerekiyor bence.Çünkü giderek büyüyorsunuz her ne kadar tasarım hoş olsa da daha da profesyonel bir tasarım sizi bir adım daha ileriye taşıyacaktır.

    Hayırlı geceler.

  • Ziyaretçi

    JSP 'in modası geçeli yıllar oldu hala devletimiz sitelerini eski teknolojilerle yapmaya çalışıyor. Hiç birinin php kullanmak aklına gelmiyor galiba. Çok iyi yazılımcı bulur yazdırır kullanırsın ama onuda becerememişler.

  • Mehmet

    Tekel bir kuruluşun özelleşmesinden doğan kalçınılmaz sonuçları izledik.

  • salih kutlu

    abi çok üzüldüm gerçekten devletten kötü alışkanlıklar kazanmışlar ona vergi buna vergi ona ek masraf bune kesinti bu ne abi ayıptır günahtır hiçmi ALLAH korkuları hiçmi kul hakkı korkuları yok bunların.....

  • Deli Yusuf

    o çocuğa söyleyin kamerayı kurcalamasın sahibi gelirse kızar

  • Emre_H @emre_h

    Program o kadar güzel olmuş ki Ankara'da oturmama rağmen keyifle izledim.
    İyi Çalışmalar...

  • blackorwhite @blackorwhite

    murat bey, yeni tshirt çok güzel de bizlere nezaman satışa çıkacak bunlar...

  • Sezer SEVİNÇLER @sezers

    gene iyi konu yakalamışsınız tebrikler. Tekeller özeleşince bunun olması kaçınılmaz nasılsa halk mecbur deyip gizli zam yapıp birde hizmet kalitesini düşürüyorlar elektriktede aynı sorunlar var. Bu bu ayki elektirik faturamda ( 70.20 TL faturada, kayıp kaçak + personel satış hizmet bedeli + sayaç okuma bedeli + ilet. sis. kul. bed. + dağıtım bedeli + enerji fonu + trt payı + 20 tl kesme açma bedeli olarak toplamda 35,9 TL ödemişim yani çaktırmadan % 40 cıvansında zam. ido'da aynı levent abi iyi söylemiş deli dumrul gibi geçenden 1 akçe geçmeyenden 2 akçe alınır. 🙂 kolay gelsin

  • srknlvnt

    Yönetmen yeni şeyler deniyor sadece. 🙂

  • Arda

    Merhaba videolarınız Ipad ile açılmıyor. Intro'dan sonra takılıp kalıyor.

  • Yaman Eligul @yaman

    Körfez geçişi için yapılacak köprü tamamlanınca zaten ido iflas edecek. şimdi kimi yolabilse yoluyor.

  • Selahattin

    Cesaretinizden ve emeğinizden ötürü sizleri tebrik ederim.

  • Tesla

    Ne kadar kepaze bir ülkede yaşadığımızın resmini yayınladınız. Keyfe göre para "hizmet bedeli" altında alınıyor. bunu sadece ido da yapmıyor. tedaş, aydem,... hiçbir açıklamaları da yok.

    Bir kurumu özelleştirirken asla tek parça bırakmayacaksın ve firmaların aralarında anlaşmalarına izin vermeyeceksin. Yoksa öperler böyle.

    • Kıvanç Yılmaztürk

      Tamamen katılıyorum tekelciliğin sömürgesi her şeyi tekelciliğe sürmeye çalışıyor zaten devlet sonumuz hiç iyi değil bir hizmetin veya malın bedelinin her zaman 2 katını veya fazlasını ödemek zorunda mıyız ?

  • Saylam06 @saylam06

    Çok şükür Ankara'mda deniz yok 🙂

  • Mert

    Konuyla alakası yok ama site ile ilgili birşey sormak istiyorum;

    Android 4.0.3 telefonumda, default browser veya chrome beta ile sağ üst köşede ki mp3 olarak indirme butonuna bastığımda google reader açılıyor ve google hesabım ile login olmamı istiyor fakat PC'de firefox'da oraya bastığımda direk download linkleri çıkıyor, telefonumda da direk mp3 indirme linklerinin çıkmasını istiyorum ne yapmam lazım?

  • babacan

    ido'nun içine giren çıkan, genel müdürü ile görüşen bir arkadaşım, genel müdür zehir gibi ama geri kalan kim varsa embesilden hallice cümlesini kurmuştur.

    kısaca birilerinin iş bilmeyen yakınlarının doluşturulduğu bir kurumdur ido, aynen diğer devlet kurumları gibi.

    • babacan

      tüm çalışanlar değişti mi yani?

    • eskiIDOlu

      hemen hemen kilit pozisyondaki kişiler değişti.
      ama asıl sorun bu sistemi kurarken acele edilmiş olması. uçak için olan sistemin gemiye uydurulması bu sonucu verdi sanki.... birde bu sistemi kuranlar bir uçak şirketinden transfer edilmiş....!

  • Batuhan @achfighter

    Bugün ayın 12'si sabah İDO'nun sitesine giremedim, şimdi sadece rezervasyon bölümünü aktif etmişler. Fiyatlara diyecek bir şey yok zaten. Yeni sahipler belli, yeni fiyatlar belli. Umarım ileride pembe feribot olayını getirmezler.

  • Birim Sain @birims

    Bu sınıflar ne için,tabiki yer kalmadı diyerek aynı koltuğu daha pahalıdan satmak için.Ne güzel bir memleket burası böyle insanın inanası gelmiyor.

  • Melih Çelik

    Biraz önce sayfaya girmeye çalıştım. Beni hep rezarvasyon sayfasına yönlendiriyor. Anasayfaya ulaşamıyorum bir türlü... Çok enteresan 🙂

  • Melih Çelik

    Bu arada yazıldımı daha önce bilmiyorum ama araba ve yolcuyu ayrı seçme olayı belki şundan ötürü olmuştur; isteyen arabasını verebilecekmiş feribota. karşıdan kim alacaksa artık 🙂 Yada sürücü yüzerek mi geçecek bilmiyorum 🙂 Ama geçen gün bununla ilgili bir haber vardı...

  • oguz

    idonun sitesinde 2 hafta once hic bir browserdan bilet alamadik, sonunda ipadin safarisinden girip biletimizi alabildik 🙂

  • semihyldz @semihyldz

    Cam kenarına fazladan para mı alınıyor? Bildim bileli "erken gelen kapar" diye bir durum var. Bu resmen sinekten yağ çıkarmaktır...

  • Headhunter

    Şöyle bir şey daha var İstanbul'da oturmadığım için bilmiyorum ama Yenikapıdan bandırmaya 250 tl vereceğinize arabayla kendiniz seyahat etseniz yeni kapı bandırma arası 345 km. 1.5 Diesel bir otomobille 80 tl yakar gidiş için. Üstelikte arabaya kaç kişi binerseniz binin 🙂 Neden vapur tercihiniz daha mı hızlı ? Hızlı bile olsa o para için fazladan zaman katlanılır bir durum 🙂

  • Murat Gamsız @gamsizm

    Tekel'in rekabeti olmaz ki 🙂 Olsaydı bu hatalar da olmazdı.

  • Haydar

    dozer yaa..:)))))))))))))))

  • bloyjack @bloyjack

    Merhabalar, ben söyle bir çözüm buldum; siteden tarife tablosunun cep telefonu ile hafta içi ve hafta sonu olarak resmini çektim ve ihtiyaç halinde siteye erişmek yerine telefonumun galerisine bakıyorum 🙂 Yaz aylarında iptal sefer ihtimalinin oldukça düşük olduğunu hesaba katıyorum tabiki.

  • eozen81 @eozen81

    Harika bir video daha. Ben de diyorum bir sorun bende mi, meğer herkes İDO mağfuruymuş 🙂 Artık diye diye tarifeleri de bozdunuz çünkü Tarifelere tıklayıp sonra 2012 Yaz Tarifesine tıkladığınızda direk rezervasyon ekranına atıyor 🙂

  • karamurat

    Alçaklar her koldan zam yapmışlar. Bi de sınıf ayrımı var. Yolda giderken cam kenarında oturanlar ile ortada oturanlar arasındaki ilişki nolur kimbilir artık?!

  • Veysel

    Az önce nişanlıma bilet aldık, neredeyse tüm sorunları kendisi de söyledi, ki kendisi bilgisayar konusunda çok bilgili değildir.

    1. siteye girdik: "dün bileti alacaktım ama hata verdi, sorun mu var" 🙂 Sizin de bahsettiğiniz konu..
    2. Bilet alırken, bilet seçme ekranında: "ne ekosu, ne eko prosu. 1.5 saatlik yol zaten. Eco al geç" dedi 🙂
    3. Koltuk seçme ekranında "nasıl yani, koltuk seçmek için de mi para alıyorlar!?!"
    4. Bilet ekranında, "işlem ücreti mi???"

    Ben her cümlesinden sonra "Teknoseyir'de de böyle dediler dedim, güldük..

    Yalnız, cidden pahalı değil mi? Yenikapı - Bursa 25 TL, eco bir de..

    Adamlar teşvik edeceklerine, köstek oluyorlar...

  • teknofan

    joomla yı bile doğru dürüst editlemeyen biri, oturmuş türkiyenin en çok kullanılan sitelerinden birini yapmış...

  • Mehmet

    abi sitelerden bahsetmişken video kalitesini ayarlayacak bi yer olsa biz AKN mağdurlarına destek olsanız çok süper olacak.

  • M.AKYUZ @akyuznet

    İDO nun facebook sayfası daşikayetten geçilmiyor..
    http://www.facebook.com/idokurumsal

  • Gülay

    Bi rahatladım ki bu videonuzu izlediğimde... Çok teşekkürler.. Nasıl bir kaosla karşılaştığımızı, hiç atlamadan dile getirmişsiniz ! İDO'ya kadar ulaşmıştır umarım !

  • Muhammed @myurtcu

    Levent abi 56 model desoto dediğinde koptum ya 🙂

  • AFK1905 @afk1905

    İDO'nun kendisi bir felaket zaten

  • Şakir Şensoy @sakirsensoy

    An itibari ile İDO'nun sitesi hala sorunlu. Biraz önce chrome'dan girdim web sitelerine, üstteki navigasyonlar çalışmıyordu. Ne butonlar görünüyor, nede seçim yerleri. Akfen holding bulabileceği en aptal yazılım şirketini bulmuş. Tebrikler.

  • Ziyaretçi

    İdo hizmet bedelini kaldırmış, gelişme var.

  • macidinberberi @macidinberberi

    hmmm aman dikkat 🙂 bizim de başımıza gelmesin.

Benzer Videolar