Bugün 100 adet bardak paketlenip kargoya verildi. Kırılanların da telafisi yapıldı. Dördüncü parti sipariş edildi. Bu iş haftaya tamamen biter. Dreamersa da takviye yaptım yarın alacaklar gidebilir. Erken saatte kapalı dükkan öğlene doğru gidin.
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@serumcubaba nın tüm sorularına +1
Benim sipariş halen hazırlanıyor. Demek bir dahaki partiye kaldı. Ne zaman gelirki bir dahaki parti?
Gitmiş olabilir daha sisteme girmemiştir.
Hala hazırlanıyor görünüyor. Bardak kutulamaktan sisteme giremiyorsunuz sanırım yollananları @gamsizm @hkellecioglu 🙂
Teşekkürler bilgi için.
Tamamen biter derken? bardak satışından mı vazgeçiyorsunuz?
Siparişler biter anlamında
Gelen siparişler biter anlamında
benim bardaklarda yola çıkmış gelince güzel bir resminde TS hediyem olsun @gamsizm hocam artık en iyi bardak resmi yarışmasını hak ettik
Toplamda kaç bardak satildigiyla ilgili bir bilgi alabilir miyiz acaba. Çok özel bir bilgi değilse tabi ki. Maksat katkımız ne kadar olmuş öğrenmek.
Kadının yaşı ile erkeğin maaşı sorulmazmış. Az önce yazdığım deyim ne kadar doğru ise sorduğunuz soruda o kadar yanlış.
Tamamaen biter derken ? Bardak satışı iptal mi yani ? LP gündemde elimizde hep stok bulunduracağız demişti 🙁
Kargo işi biter .4.parti sipariş edildi.
@daldiy Teşekkürler 🙂
Talep geldikçe gönderirler, kargoyu biz çekiyoruz sonuçta.
Yaz geliyor, T-shirt de isteriz!!! @gamsizm
Güzel olur 🙂
Ortasında kocaman teknoseyir yazan şeyleri kimse giymez 🙂
tasarım kısmında iyi uğraşılması lazım tişört için
bizde zaten kocaman teknoseyir yazsın demiyorz, bardaktaki tasarım tshitte uygun olmayabilir.
Bir "bleen" T-shirt'i fena olmazdı 😀
yeni bardaklar makinede yıkanabilen cinsten olsa
Makinede yıkandı problem olmadı.
Yola çıkmış yarın elimde bardak 🙂
@darthvader19772008 Neden? Murat bey gündemde kendisi de söylemişti 500 oldu diye. Neden yanlis olsun. Murat bey soylemek istemezse soylemez zaten. Önceden kendisi de soyledigi icin sordum yoksa neden sorayim ki.
Benimki bugun geldi.. 🙂
Benimkiler kargoya verilmiş, öğlene doğru bende olur herhalde..
Beş gün önce sipariş verdim halen hazırlanıyor yazıyor. Acaba benim kide kargoya verildi mi? @gamsizm
Hep destek tam destek ☺
Biraz önce geldi, çok ideal boyutta, iyi seçim olmuş teşekkürler. Ah imzalı olsaydı vitrinde yeri hazırdı napalım artık bir sonraki ürüne inşallah.
Bardaklarım bugün geldi. 1'i ofiste, 1'i evde kalemlik olacak, üçüncüyü hatıra babında salonda vitrine koyacağım. Teşekkürler Teknoseyir...
3d secure tikini kaldırmak mümkün değil mi? Sanal kart kullanılınca 3d secure hata veriyor.
Bunu bende talep ediyorum @gamsizm @hkellecioglu
Bunu İyzico'ya soralım bakalım ne diyecekler. Aslında sorun olmaması lazım sanal kart bir gerçek karta bağlı ona ait telefon numarasını kullanması lazım. Kullandığınız sanal kart hangi bankaya ait bu bilgiyi de vereyim Iyzico'ya.
Ben iş bankası kullanıyorum. Sanal kartla alamadım
Benim de iş bankası
ben yapikredi sanal kart ile sorunsuz aldım. 3d'de de bir sorun çıkmadı.
Bardaklar geldi, kahveler yapılsın!
Bardaklarım geldi, 2 eve, 2 işe 🙂
Nazar değdi 😀 İşyerindeki abla, bugüne kadar hiç bir şey kırmamış, sabah masamdakini alırken kırmızılardan birini kırmış 🙂
Geçmiş olsun. Tekrar alınır ne olacak 😛
Biz de zaten o yüzden birden fazla alınmasını tavsiye ediyoruz 🙂
@gamsizm Murat Bey Kayserililik var mı biraz? 😀 Sesli güldüm