#akış #BenimTSBardağım
Geldi sonunda. Sapasağlam şükür. Gündem de bir başka oluyormuş bardakla.

#akış #BenimTSBardağım
Geldi sonunda. Sapasağlam şükür. Gündem de bir başka oluyormuş bardakla.

#akış #BenimTSBardağım
Bardakları Pazartesi günü sipariş vermeme rağmen hala işleniyor diyor. Normal mi acaba?
Tabi normaldir elbet. Acaba dedim ödeme işleminde mi bir sıkıntı oldu. Ondan dolayı mi hala işleniyor yazmakta diye geldi aklıma. Teşekkürler bu arada. Kıskanıyor insan bardakları gelenlerin fotoğraflarını görünce.
Hemen gelir inşaallah. En çok korktuğum o kadar bekledikten sonra kargodan kırık gelmesi.
Herhalde bugün bu mesajı atmamı beklemişler 🙂 Mail daha yeni geldi. Bugün kargoya verilmiş bardaklar.
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Eski sayilir. Samsung 46h7000.