evet bardaklar gelmiş vatana millete hayırlı olsun
#teknokupa #teknobardak #BenimTSBardağım #akış

evet bardaklar gelmiş vatana millete hayırlı olsun
#teknokupa #teknobardak #BenimTSBardağım #akış

Beyler S4'e KitKat kurdum ancak kamera bulanık, video izledim kuranlarında öyle uygulamada mı bir problem var ?
Neden KitKat yükledim, çünkü stabil xd
#akış
#AndroidKitKat
#GalaxyS4
#Cyanogenmod
@emre64
#BenimKilitEkranım
#Benimtelefonum
#BirazdaŞuMüziğiDinliyim
https://m.youtube.com/watch?v=5rwlxwj8rv8
Bilmem ne ile bes cayi son bolumu 63. dakika da teknosa da satilan urune laf atamayan editorler selamun aleykum sizin de gununuz hayrolsun iyongeceler
#iyigeceler
#akış
Ah patates de ki o copculer ahh akillanamayacaksiniz
İlla 390 x alinicak sizin gozunuzde orrrrrrrrrrrtada bi butce mevzusu var hayirdir ?
#akış
#patates


Sosyalde yorum yaparken çok sevdiğimizden düşüncesizlik edip bazen fazla ileri gidiyorum. Kendilerinden peşinen özür dilerim. @agab @wolfenstein @gamsizm
Bir daha durumlarına yorum yapmayacağım, yorumuma karıştırmayacağım, yorumlarıma cevap vermeyeceğim, akıl vermeyeceğim... Kusura bakmayınız...
Onun dışında işsizim ( öyle dediler ) hepinizi seviyorum paylaşımlara devam... Dünyanın en zengin adamı benim... inanmayan gönlüme baksın. @sonergunceler hiç heveslenme senin öyle medeni hukukun yok. Gardaşımsın kaçarın yok dayanacaksın... #akış

2 Ay içerisinde 2 milyon başarısını kutlarım.
https://www.youtube.com/watch?v=yzv-NeubqGk
Alınabilir olanları söyler misiniz ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-temiz-lada-vega-272409233/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-yakit-cimrisi-aile-otomobili-277294448/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-1993-model-temiz-skoda-forman-lx-276033643/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-kazasiz%2C%2C%2Ctum-namazlari-kilindi-275108424/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-skoda-favorit-92-model-1.3-273795726/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-japon-tanki-ihtiyar-delikanli-278869612/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-acil-klimali-tuplu-cok-temiz-260722385/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sarginlar-otomotivden-mazda-121-268088310/detay
Beyler, babam ile ortaklaşa araba alacağız. Şimdi bizim aile 3 kişi ufak ama ucuz bir araba istiyoruz. Bütçe 12 bin en fazla çünkü o kadar paramız var. 😀
Fiat Tempra veya Citröen Saxo hakkında bilgisi olan sadece GaziAntep içi değil diğer illerden de olur 12 bini geçmeyecek aile arabası önerebilir misiniz ?
Evet 12 bin tl az ancak bütçe de bu kadar arabadan öyle pek bir şey beklemiyorum. Benim için kontrolleri güzel olsun yokuş çıkınca motor öksürmesin yeterli.
🙂 🙂 hepsi senin mi
sahibi çıkmaz ise hepsi benim :))
sırf kargo parası vermemek için yapmayın şöyle şeyler ya 😀 😀 😀
aklımdan geçmedi değil üstat :)) ama ( bu gibi şeyleri söylemeyi tasnif etmiyorum ama) kargo parasını da ben ödedim çok site gezdim ama Tekno Seyir ve üyeleri başka TS ve samimi üyelerine her zaman desteğe hazırım
@pcmodtr kaç lira tuttu 6 bardağın kargosu?
23.75 ₺
Nasıl yani ? @pcmodtr
ben bıraktım takip etmeyi yazmışsın sitem gibi geldi bir kusurumuz olmadı inşallah