#akış #android #launcher Merhaba arkadaşlar. Geçici olarak kullandığım Android telefon bana yapıştı kaldı. Yenisini alamıyorum. Telefon LG L70. İş için yeterli geliyor. Başta gayet hızlı ve akıcıydı. Artık meşhur androidin zamanla kasılması hikayesini ben de yaşamaya başladım. Bir arkadaşım sanıyorum hola launcher ( İsmini tam hatırlayamadım Launcher' ın) önermişti. Siz ne önerirsiniz Launcher olarak ? Ayrıca telefonum Rootlu değil.
Ekleme: Ya da tekrar telefonumu hızlı kullanabilmek için format mı atmam daha mantıklı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap