Teknodostlar aranızda kilo problemi olan vardır. Yavaştan spora başlamak istiyorum. Salona gitmem çok zor, oraya vereceğim paraya eve bir şeyler almak istiyorum. Özellikle kondisyon bisikleti kullananınız var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ömer Özgür @omc43

    Evde spor zor. Aletten ekipmandan ziyade ortam önemli. Spor salonları da aşırı pahalı. Garaj bahçe vs var mı?

  • Alpi Ironside @alpi350

    Evde spor zor hocam. Düzenli olarak salona giden biriyim ama evde çalışmıyorum. Bazen kaçamak yapıp eve ödev bırakıyorum bazı hareketleri ama eve geçince de forza başına geçiyorum. 😀

  • kortex @kortex

    Bench + dumble ile başlayın başlangıç için bunlar gereksiz. Decathlon'dan bakarsınız.

  • oniki @oniki

    Spor kilo probleminin çözümü değil. Boğazdan kesmek gerekiyor, hatta diyete başlandığında vücut strese girmesin, kilo vermek kolaylaşsın diye bir süre spor yapılmaması tavsiye ediliyor. Sporun faydaları başka, asıl problem kiloysa bir araştırın önce derim.

  • Mafyasus @bobrekus

    Evde spor yapıyorum. Bence de spor salonunda spor çok zor, o salon evimin tam olarak altında olmadığı sürece ilk haftadan sonra gitmeye zaman ayıramam. Ama evde yemek ve spor saatimi otomatik ayarlıyorum. Bende eliptik bisiklet var kardiyo için, güzel alet iş görüyor. İmkanınız varsa gerçek bisiklet, yokuş yukarı yürüyüşte yapabilirsiniz.

    Bunların haricinde yemekten kesmeniz lazım. Özellikle tatlıyı neredeyse komple kesmeniz lazım. Su içiyorum yarıyor diyenlerin yediklerini görüyorum ve yarasın diyorum. Dünyadaki en büyük palavra sanırım bu (Özel ilaçlar kullananları tenzih ederim). Düzgün beslenmeniz lazım hocam yoksa spor da kurtarmaz, imkansız 😀

  • Distor @distor

    Evde koşu bandının yanında vermişlerdi hediye ufak bir şey, onda hiç rahat edemedim. Ama spor salonuna gittiğim zamanlar oradaki büyük çaplı olanlar iyiydi. Elde telefonla sıkılmadan kullanıyordum. Ha faydası olur mu bilmem

  • Chevron @chevron

    Bu ürünlerin yerine diyetisyen + tempolu yürüyüş daha ucuza ve daha etkili sonuç verir.

  • CimAdam @cimadam

    Yaş vs kaç bunlar önemli mesela ben 40+'ım bu saatten sonra en mantıklı spor yürüyüş diğerleri her zaman sakatlık riski vs

  • cgdincer @cgdincer

    Yememekle başlayabilirsin. Bu aletler hiç bir zaman işe yaradığı görülmemiştir.

  • Gamepad @gamepad

    çok ağırsan koşu bandına paran yetmeyebilirç ben 150 kiloyum alacaktım vazgeçtim 70 k lardan falan başlıyor benim kiloma göre olanları kw gücü önemli. bisiklet salonda eskiden çok kullandım bunlara oturunca uzun süre kullanamıyorsun çünkü oturduğun yerde uyuşma yapıyor. o yüzden düz yürüyüş en iyisi. alabiliyorsan yüksek beygirli koşu bantlarından al chat gptden kilonu falan yazıp senin kilona göre olan cihazı anlayaiblirsin. yani düşük güçlü alırsan çabuk bozulur ha yok ben hemen zayıflarım dersen 3-4 ay zorlarsın cihazı zayıflayınca normal eskimesine döner 😀 ama bence en mantıklısı dışarıda yürüyüş yapmak bedava. ama evin konforuda yok tabi bir de antalya gibi nemli yerde yaşıyorsan yaptığın spor bir işe yaramaz sporu yapacaksan nem olmayacak en azından antalya gibi aşırı nem ve güneş altı 😀

  • Lehimli At @at

    Kondisyon bisikleti ve kürek öneririm. Bacak kasları büyüktür güçlenmesi kilo vermeye çok faydalıdır ama orantısızlık oluşabilir, o yüzden kürek de şart. Kardiyo ile hacimli kaslar olmasa da orantısızlık sizi kilo verme sürecinde kötü etkileyebilir. Nerden biliyorsun diye sorma jajsjajdjsjjd

    • Lehimli At @at

      Ek olarak; kondisyon bisikleti kullanıyorum. Başlarda popoda acıma hatta tahriş olur, alışmak gerekiyor. 10 dk aralıklarla başlarsınız. O bölge temiz olması gerekir. Bisikletin en iyi yanı da bir şey izlemesi rahat. Bisiklet taytıyla antrenman da kolay olur ama başlangıç masrafı yükselir. Bu süreçte acıkmak normal, bisiklette de acı normal. Hepsi alışma meselesi.