#OyunGündemineMalzeme
https://x.com/donanimhaber/status/2017166887814066477?s=20
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
elveda steam
Yeter artık ya yeter
Gg wp
Bir tvit vardı ya hani, "ne bulurlarsa ...cekler..." diye... 🤬
Playstation kapanır gerisi halleder.
Valve dahil çoğu firmanın bununla uğraşacağını pek sanmıyorum.
🔪
Türkçe oyunu zorunlu kılın işe yarayacaksanız.
aynen, en azıdan türkçe altyazı zorunlu olsun. zor bir şey de değil bu devirde.
@agah Oyunları geçtik ev aletlerinde bile Türkçe olmayabiliyor. Arçelik makine aldım, fiziksel tuşlar Türkçe, ekran İngilizce. Philips kahve makinem var, 4-5 tane dahili dil var, Türkçe yok!
Onu yapmazlar ama Arapça ekleyince destek verebilirler 😂
Nintendo Tokyo mağazası. Png
Nintendo umursamaz gibi.
Nintendo'da hesap adresi Türkiye yapınca mağazası kullanılamıyor zaten. Abd gibi başka bir ülke seçip kullanmak gerekiyor.
buradaki sıkıntı bant daraltma yalnız.
Nintendonun resmi bir varlığı yok zaten bildiğim kadarıyla. Gelenler ithalatçı yoluyla geliyor.
@mrx Nintendo aslında gelmişti bir ara ama dayağı yedi durdu. Baktı olmuyor bu pazarda sony yer ve isim edinmiş sekerem yhaa deyip gitti. Cd media idi en son temsilci ama onlarda yapamadılar. Ya herifler zaten öyle kaale almıyor ki seni o boktan konsoluna türkçe dil arayüz bile vermiyor. Bölgeyi tr falan olmuyordu ama seçsen bile zaten @prospektus dediği gibi mağaza kullanılamıyordu. Yani zerre seklenmiyorlar.
görseldeki steam ve gog dışındakiler ofis açar diye tahmin ediyorum
ülkeyi zarara uğratan ,vergi ödememek için türlü türlü takla ve işler çevirenlerin peşine düşüleceğine nelerle uğraşıyorlar.