Devir esnaflık devri. Hele bir de ustalığın varsa bir meslekte kralsın.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Saç sakal 500 çok bu arada ama genel düşünce olarak doğru
Enflasyon bahanesiyle kontrolsüzce sürekli zam yapmanın sonuçları.
Sac sakal yikama yok 200 tl ist esenyurt
Saç sakal yıkama 160 tl etimesgut.
Saç ve yıkama 150 ₺ - Bursa.
E bu her yerde oyle. Iyi bir berber, iyi bir tamirci tum dunyada para basiyor. Ben buradan muhendis alip Finlandiya'ya goturmek istesem canim cikar, ama berber istersem 3 ay sonra oturum izni cikiyor (Kendi berberim kac kisi getirdi, dogrudan biliyorum)...
Herkes muhendis, mimar, doktor olacak diye bir kavram yok. Gelir esitligi diye bir kavram var, o ucurum degilde saglikli bir dagilimda olunca yasam kalitesi firlayacka zaten...
Burada para basmıyorlardı yakın zamana kadar. Son 1-2 yıldır yüksek enflasyonla değişti bu durum.
@theo Valla benim mahallemdekiler vizir vizir calisiyor, 10 -15 senedir randevusuz adam almiyorlar. Gelir gider hesabini bilemem elbette.
Esnaf olmak kolay, iyi esnaf olmak COOK zor is.
Birkaç tane koltuklu bir salonu düşünün bir de, bunlar tek koltuktan çıkaracakları paralar. 🙂
Zanaatın bu şekilde değerlenmesi ne hoş.
İyi hoşta bu floodları yapanlarının hiçbirinin çocuğunu veya muhtemel çocuğunu çırak vereceğini veya okutmayacağını söylediğini veya yaptığını görmedim
Enflasyondan sonra bu düşünce yavaş yavaş değişiyor.
Bayram haftasını tüm yıl gibi düşünemezsin.
Saç yok, sakal yok, evde kesme bedava 😀
Esnaflık , maaşla çalışmaktan zor..
Allmanya kimseyi kırmızı halıyla karşılamayı beceremiyor. Bıktırıp geri gönderiyor daha çok
Kahveye oturup çay hesabı yapan avanak hesabından başka birşey değil. elektrik, kira, su stopaj, sigorta, varsa çalışan gideri. Sarf malzemesi, doğalgaz takım taklavat yıpranır her işte, dükkan masraf da çıkarır onun da arada elden geçirirsin. Bizim milletin kafasında bir kast sistemi var bunlara göre zaanatkar sürünmeli. İşçi dediğin aç olur VS kafasında gizli açık. Ama okulla ticaretin alakasız olduğunu bir türlü algılayamıyorlar 😀
@orcun Kağıt üstünde öyle fakat bürokrasileri işlemediği için kırk dereden su getiriyorlar en çok ihtiyaç duydukları mesleğe sahip olduğunuzda dahi durum böyle çünkü sistem bozuk. İkametgah almak için ana belediye binasına gidip ücret ödedim daha yeni hocam. Randevu bulmak da çok zor siz düşünün. Çelik gibi sinir lazım
Avukatlık pozitif ayrımcılık yapılan bir meslek sayılabilir ki ona rağmen avukat bir arkadaşım var 3 aydır beleş çalışıyor. 😀
Ülkede genel olarak ticari ahlak yok.