İtiraf ediyorum #AşkıMemnu izlesem mi diye düşünüyorum. Her yaz o kadar çok gündeme geliyor ki merak ediyorum. Bugün de başlamış ekşide yine gırla muhabbet dönmüş.
Yani 3-5 sene öncesinde televizyonda gördüğümde biraz takılmışlığım var. Ama parça parça izlediklerimi toplasan 3-4 saat etmez. Zaten etrafta duyduklarımdan genel hikâyeyi ve sonunu biliyorum da oturup hiç bir bölümünü baştan sona izlemedim. Final zamanı acayip gündem olmuştu onu da hatırlıyorum.
Yayınlandığı tarihte annem de izlemediğinden o zamanlar izlememiştik. Biz ondan önce Yaprak Döküm sporduk.
YouTube'tan bölüm uzunluklarına baktım 1 saat 30 dakika civarı. Ben 45 dk'lık yabancı dizileri bile izleyemez oldum. Bilemedim Altan bilemedim.
Bulaşma hocam Allah aşkına 😀
😬
aşkı memnu, doktorlar, yaprak dökümü vb. izlenmesi gereken diziler bence.
Yaprak Dökümü son sezon çığrından çıkmıştı diye kalmış aklımda. Hatta bir ara son sezon izlemeyi bırakmıştık da finale doğru tekrar izlemiştik. Yani son sezonda arada izlemediğimiz bölümler vardı.
Cennet Mahallesi'ni tavsiye ederim.
Aboov ona katlanamam ya. 🤣 Ciddi misin takılıyor musun bak onu da çözemedim 😀
@erhanm +Akasya Durağı
@agab ya ben Ezel gibi efsane başlayıp 2.sezonda bozdu diye diziyi izlemeyi bırakmışım. Akasya Durağı ne 😀
@erhanm Ciddiyim. Bi' ara neredeyse geek'i olmuştum, 2-3 kez tüm bölümleri bitirdim. 😀
@ozgurg Evde internet yokken yazın favori dizimdi😀. Ama şu an netten açıp izlemem ya😀
@root61 YouTube'da 7/24 canlı yayınlıyorlar. Baya da kişi izliyor.
https://www.youtube.com/watch?v=KF9lTDY17iA
@ozgurg Tam uzunlukta bölümlerin izlenmesi de 2-4 milyon arası. Gayet güzel. Ama ben zamanında çoğu bölümünü izledim ya. Tekrar dönmem😀 (Benim kulaklar artık duymuyor zati😀. Ama Avrupa Yakası'nın altyazısı olursa oturur baştan izlerim😀)
610 bölüm arka sokaklar izleyen ben 😀 Son 60-70 bölümü izlemedim 😀
Vay be @ozgurg madalyamız nerede... Bu diziyi takip etmedim ama tekrarlarından izlemişliğim var. Bazen tvyi ses olsun diye açarım bu dizi de varsa arka planda açtığım olmuştur. Bu sene aniden bitmiş geçenlerde öğrendim. Diziyi takip etmeme rağmen içimi bir hüzün kapladı. 😀
@erhanm Bitsin de tamamını izleyeyim bir nevi ses olsun diye bekliyorum Arka Sokakları da gereksiz derecede uzun ve vaktim artık daha önemli. 😀
türk dizilerine katlanamıyorum. gereksiz çok uzun hepsi.
40 dakikalık yabancı dizilere alışınca olmuyor tabi. Bir ara Leyla ile Mecnun'u çok övdüler. İzleyeyim dedim ama yok yani. 20 dakikalık sitcom'a alışmış adamın bünyesi kaldırmıyor😀
Kurtlar Vadisi 1-97 tavsiye ederim bölümlerin geçtiğini anlamazsın
Kurtlar Vadisi ilk başladığında babam izlerdi. Ben de bu ne ya mafya dizisi demiştim. Sonradan izlemeye başlamıştım ama yine 15-20 bölümdür. O zaman beğenmiştim. Aslında 1-97 yi izleyebilirim.
Hepsini izledim mi hatırlamıyorum ama bir kısmını izlemiştim. Türkiye'de başarılı yapılmış nadir işlerden. İzlenebilir
Kaliteli bir içerik diye biliyorum ben de izlemedim ancak Türkçe olarak kaliteli
Başka bir işle uğraşırken izleyin. Gereksiz uzatılmış sahneler var ama özünde fena değil. Hele ki şu an televizyondakilerle kıyas kabul etmez. 😀
TR'de en başarılı ve dizi tarihine adını altın harflerle adını yazdırmış diziler. Bunlar hiçbir zaman izleyeni pişman etmez, izlemeyenleri de izlemesini tavsiye edeceğim diziler.
1-Aşk-ı Memnu
2-Yaprak Dökümü
3-Acı Hayat
4-Deli Yürek
5-Hayat bilgisi
Bonus: (Kavak Yelleri) Ben izlediğim dönem ilgimi çekmedi, o zamanlar gençtik fakat şimdi biraz daha kendimi bulmaya başladım.
Hayat Bilgisini izlemedim ama bu listeye aşağıdaki dizileri eklerim.
Ezel,
Ekmek Teknesi,
Kurtlar Vadisi 1-97 (bunu da tam izlemedim ama ünü ülke sınırlarını aşmış),
Kardeş Payı,
Suskunlar,
Geniş Aile ilk sezon
Öyle Bir Geçer Zaman ki (sona yaklaştığında bozmuştu)
Kavak Yelleri başta güzeldi de sonradan kimin eli kimin cebinde belli değildi boka sarmıştı. Onu da başladığında izlememiştim sonra tekrarından takip edebildiğim kadarıyla izlemiştim.
Ben sanırım Yaprak Dökümü ve Ezel dışında başladığı anda bir diziyi izlememişim onu fark ettim 😂
Blu tv'deki Şahsiyet de çok övülüyor onu da merak ediyorum.
@erhanm puhutv de hocam ve evet, çok güzel bence de. yine benzer kişilerin yaptığı uysallar da çok güzel.
Kimse de Avrupa Yakası dememiş 😀.
@erhanm İşler güçler ,Kardeş Payı'ndan daha güzel bence.
Ekmek Teknesi çok güzel dizidir.
Kendine bunu yapma. 😀 Hint dizisi gibi dakikalarca surata zoom sahneleri, alta müzik, boş boş bakışmalar...
😅
İşler Güçler dizisi Kardeş Payı gibi sarmadı.
Üsküdar'a Giderken dizisini hiç izlememişim. Google'da arattım ne olduğunu bakmak için. Aklıma Benim Annem Bir Melek dizisini getirdi nedense... Ona denk geldikçe izlerdim eğlenceliydi.
@erhanm Üsküdar'a Giderken eski ama çok keyifli bir diziydi. Zamanınız varsa mutlaka izleyin fakat maalesef görüntü kalitesi yerlerde.
Aşk-ı Memnu çok iyi bir dizi, zaman bulabiliyorsanız mutlaka izleyin. Türk dizi tarihinin en iyi 3 dizisinden biridir.