Reklamı adabınca kullanmayan siteleri kullanmıyorum. Zaten korsan içerik siteleri bu konuda çok kötü oluyor ki onlarla da benim işim yok. İşini düzgün yapan sitelerde de reklamları engelleyip insanların hakkını gasp etmek istemem.
Opera ile istenmeyen sebeblerle tanıştım (huawei p40) diğerleri çalışmıyor, 2 senedir kullanıyorum artık telefonumda laptopumdada opera var, diğerleri eline su bile dökemez.
mozilla varken chrome kullananda ne bileyim ya
Kaynak?
Statcounter
Hız, kararlılık ve kullanım kolaylığı konusunda Chrome hâlâ lider. O da kullanım oranlarına yansımış.
Edge bu kriterlerde daha iyi, o sebeple yükseliyor. 😀
Büyük eksiklik gerçekten
Toplam %7.26 ve %11.14 içindeyim ben de...
benim tarayıcılarımın oranlar hep birbirine yakın ne güzel...
insanlar nasıl reklamlı kullanabiliyor ya
Reklamı adabınca kullanmayan siteleri kullanmıyorum. Zaten korsan içerik siteleri bu konuda çok kötü oluyor ki onlarla da benim işim yok. İşini düzgün yapan sitelerde de reklamları engelleyip insanların hakkını gasp etmek istemem.
firefoxcuyuz ezelden, gönlümüz geçmez güzelden 😀
6 yıldır Opera kullanıyorum hiç olmadığı kadar memnunum her güncelleme ile daha da güzel oluyor.
Opera ile istenmeyen sebeblerle tanıştım (huawei p40) diğerleri çalışmıyor, 2 senedir kullanıyorum artık telefonumda laptopumdada opera var, diğerleri eline su bile dökemez.
2000 lerin başından beri tilkinin peşindeyiz...