Şu Türkiye bir bilmem nesini kaybetti olayı iyice mide bulandırıcı bir hal almaya başlamış. Türkiye bir mühendisini kaybetti, İtalyam tepe tepe kullansın yazmış. Adamın okuduğu bölüm çevre mühendisliği, komik kısım mezun bile olmamış Erasmus’la gidiyor 😂 Bir de bu aralar şunu çok görüyorum. AB’ye giden Türk tanıdıkların bazıları görmemiş gibi evde çektiği story’lere bile Torino/Italy, Munich/Germany vs… yazıyor. Ben Türkiye’de oturduğu evden story atarken bölge yazan görmedim 😀 Millet ne triplere giriyor. Kaç yıl yaşadım bir defa böyle şeyler yapmadım.
Edit: İtalya’da 3.5 yıl yaşadım, hala oturma iznim devam ediyor. Nasıl bir yer olduğunu da biliyorum. Genç işsizliği %25 seviyesinde, bilgisayar, makine ve otomotiv hariç diğer mühendisliklerin yabancılarsa iş bulması imkansıza yakın. İtalyanlar bile rahat rahat bulamıyor.

https://mobile.twitter.com/emretuuc/status/1433343590156193794

BeğenFavori PaylaşYorum yap