#akış Merhaba sevgili arkadaşlar. En sonunda 10 senelik mouse u elimde parçalamayı başardım 😀 (evet 10 sene !!! 😀 ) Şimdi sizlerden hem ekonomik, hem de Türkiye'de kolayca ulaşabileceğim bir oyuncu mouse önerisi bekliyorum 🙂 Merak edenler için, A4 tech OP 620D idi rahmetli 🙂
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
g300s alın. oyuncu mouse hem.
70-100 tl arası gibi. ama Klavye+mouse setler varsa 150 ye kadar çıkabilirim.
İnternet cafe mouse'u 😀
Ama photoshpta o kadar rahat ki 😀 Saatlerce çalışıyorum hiç yormuyor. Basık olduğu için el ayasına baskı yapmıyor.
Bu benim de gözüme kestirdiğim bir mouse abi. Bir incele istersen http://www.mixreyon.com/asp/product/5541/GIGABYTE-Kablolu-USB-3200-DPI-Optik-Mouse-Siyah
Nedir fiyatı ? G300 şu anda Teknosa' da indirimde 59 tl. Bana çok uygun geldi mesela. MG de zamanında kullanmıştı hala anlatır çok beğendiği ürünlerden biri olduğunu.
Abi senin ilacın yine A4 Tech.Şu Bloody serisi baya iyi.X7'ler de gayet güzel, R4 kullanıyorum bende.
a4 Tech'den devam edebilirsiniz. Bloody serisi var yeni onda pek hayır yokta, x7 serisinden f3 - f5 fln bulursanız kaçırmayın derim.
Bi Skype'a baksan 😀
G300s önerebilirim.
Logitech G502 al abi almışken tam olsun 😀
g300 denen oyuncak ortalama bir fareden, epeyce küçük. Özellikle yanlardan çok basık. 1.88 boyum var ellerimide ona göre hesap edersek kayboluyor arada 😀
http://www.vatanbilgisayar.com/a4-tech-bloody-v3-multi-core-gun3-gaming-mouse.html#galeri
Kaliteli ve hoş görünümlü. Performansı da çok iyi. (Fotoğraflardakinden çok daha güzel görünüyor gerçekte)
G700s kullanan biri olarak. Logitech'den uzak durulmalı
bende g700s kullanıyorum acaba neden sevmediğinizi sorabilir miyim ?
@eser34 Vallahi o kadar para vermişken fanboyluk yapmam gerekir normalde ama işte.
Sorunları çok. Yazılımı sorunlu. Yıllardır düzeltilmedi hala. Aynı G27'ye PS4 desteği getirmedikleri gibi. vs. vs. 2-3 sorunu daha var. Bunu değiştirip, Asus Spatha almayı düşünüyorum (çıkışını yaptığı zaman tabi 😀 ) @arthas22 Pili çabuk bitiyor. İlk aldığımdan beri. 2. günü çıkarıyor anca. Orta tuşu ses yapmaya başladı. Yan tuşlarından biri takılıyor. Ve, okuycunun fazla önce konumlandırılması nedeniyle düzgün değil. Bunu şöyle anlatayım.
Aklında, mause'un okuyucusunun konumunu canlandır. Mause'u sağa sola çevirdiğini düşür. Önde olunca bileğini daha fazla oynatman gerekiyor. DPI ile halledilebilir evet, bu sefer de mause'u çevirmeden sola sağa sürüklediğinde fazla geliyor. Sıkıntı bunlar.
bu konularda haklısınız yazılım biraz sıkıntı çıkartabiliyor hele bir de yanın da klavyesi varsa felaket olabilir (bende öyle oldu zor düzelttim ) de bu g700s eskiden daha ucuz idi ben hatta ucuz olduğu için almıştım 😀 215 tl falan dı razer la steelseries e göre ucuzdu 😀 tek faydası büyük firma olmaları sol klik 2 kere bozulunca mouse yolladılar yeni tek iyi yönleri budur heralde. 😀 @protego bu arada pil 2 gün gidiyor ise gayet iyi bir durum bende oyunlarda 2450 lik philips pil 6 saat anca gidiyor 😀
@eser34 Yoruma ekleme yaptım biraz.
@arthas22 Logitech'in servisinin iyi olduğunu söylüyorlar evet. Hep değişim yaptıklarını söylüyorlar. bu konuda bişey diyemem. Ben aldığımda da 220 liraydı. sırf indirime girdi diye aldım. Yoksa Asus GX-1000 alacaktım. İkisi arasında seçim yapmaya çalışıyordum, ikisi de 300 liraydı. Asus'da karar kıldım, ertesi gün bir baktım G700s indirime girmiş, atladım hemen üstüne. Allah belamı verdi işte. Ucuz etin yahnisi. Logitech'den uzak duruyorum artık. Asus Spatha çıksın, onu alacağım direkt. Birkaç ay sonra da klavyesini alacağım Asus'un. Mekanik olan. O da yeni çıkacak.
@arthas22 Valla saniyedeki aktarım sayısını 1000'den 500'e çektim. Ondan 2 gün dayanıyor olabilir 😀 Ben içinden çıkan pili kullanıyorum hala. 1900mah. bu arada daha yüksek alınıp takılabiliyormuymuş, bilsem alırdım şimdiye. Ama Asus'la değiştireceğimden vazgeçtim. Para vermeyelim bir daha gerek yok.
Servise göndereceğim mause'u. Değişim olursa satacağım sıfır olarak. Aus için parası çıkmış olur. Gerçi Asus daha pahalı olur muhtemelen
@protego yeni fiyatı düşünür sek kara geçebilirsin . Uyarıyım değişim işlemi için logitech kendi sitelerinden türkçe olarak yazmıştım türkçe olarak dönüş yaptılar. Türkiye teknik servisleri farklı bir marka da o okadar da iyi değil . hadi geçmiş olsun .
@arthas22 Hmm sitelerindeki destek kısmından yazdın sen yani. Tamamdır oraya yazayım ben de. Teşekkürler 🙂
eliniz büyük ise logiteceh g400s e bakabilirsiniz .
Birazcık büyük evet 😀
Gerçekten güzelmiş. Uzun zman kullanımında yandaki kauçuk malzeme inşallah yerinden çıkmıyordur. Zamanında bir Microsoft mouse da başıma geldi ve çok can sıkıcı oluyor
@tekir @baris_ozkok .bu mause benim eski A4Tech X7 ile aynı. Birebir. Baskısı soyuluyor birkaç yıl sonra.
Şu ürünü bilen var mı ? Ufak mıdır ? Benim eller birazcık kocaman 😀
http://www.vatanbilgisayar.com/a4-tech-bloody-a9-multi-core-gaming-mouse.html?OM.zn=category_topsellers_productpage-21&OM.zpc=BLOODY%20A9
bloody serisine bulaşma çok küçükler
Bloody serisi çok küçük
Abi bloody v7ma kullaniyorum uzun zamandir memnunum bakabilirsin 100 lira seviyesindeydi, bloody de macro lar ucretli sonu a ile biten serilerde macrolar aktif geliyor haberin olsun, ya da normal alip sonradan macroyu satin alabiliyorsun.
Deathadder güzeldir bi bak
Çok mu pahalı gelir bilmiyorum ama deathhadder almanızı tavsiye ederim
Barış bende A4 den logiteche geçmiştim, fare düğmelerine bir türlü alışamadım.
Bende şu sıralar G400S'i gözüme kestirdim. G300 banada çok ufak geldi bi süre deneme imkanım oldu. Palm grip kısmına giriyor benim ellerde sanırım 😀 Ek olarak şu görseli de ben paylaşıyım...
F/P
http://www.hepsiburada.com/frisby-fm-g3265k-kablolu-optik-oyuncu-mouse-mouse-pad-p-BD801224?productId=bd801224&categoryId=52&sku=BD801224&wt_gl=cpc.elk.bilgisayar.urun.pla&gclid=CjwKEAjwtMqrBRDwtoehx72vm34SJACl_Un1ft-SFaYMIXR3Cvgu5TtkvVcNJr_HajHFbMbM_hdfrRoCEjnw_wcB
Aynısında bir daha al abi...bende de vardı. Süper bişey...yalnız yeni modellerde driver sorunu oluyor galiba.
Zaten Photoshopta çalışmak için aynısından bulacağım bir tane daha. Ne olursa olsun bu mouse kadar hiç bir mouse da rahat çalışamam Photoshopta.
@imerer ne dersin G400S almalımıyım?? Bi sıkıntısı kronik bi problemi felan varmı?
Not: Aldım bile yarın elimde olur büyük ihtimalle 🙂 Pişman etmez beni umarım 🙂
Not-2: Bugün G400S ile 1-2 saat BF4 oynadım, G300 ile kendime eziyet etmişim 😀 @baris_ozkok abi deneme imkanın varsa bu fareye bi bak derim...
@baris_ozkok abi ne yaptın değiştirdin mi Mouse u 🙂
Ev taşı falan filan derken arada kaynadı 😀 Ama değiştireceğim 😀