#akış Merhaba sevgili arkadaşlar. En sonunda 10 senelik mouse u elimde parçalamayı başardım 😀 (evet 10 sene !!! 😀 ) Şimdi sizlerden hem ekonomik, hem de Türkiye'de kolayca ulaşabileceğim bir oyuncu mouse önerisi bekliyorum 🙂 Merak edenler için, A4 tech OP 620D idi rahmetli 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap