nerde o eski karpuzlar. a101den bugün aldım. tadı .ok gibi. fotoğraftaki gibi beyaz beyaz alanlar var. eskiden yediğim karpuzları hatırlıyorum çatlayana kadar yerdim. karpuzda asla böyle beyaz alanlar olmazdı. has ve has karpuzlardı.

keza diğer meyveler de öyle. kayısı alıyorum görünümü çok güzel ama tadı yok. kiraz alıyorum ben kiraz ağacının dalları arasında büyümüş bir çocuk olarak bunlar kiraz mı diyorum. valla da billa da .ok gibi meyveleri yiyoruz. nerden buluyorlar nasıl bu kadar berbat üretim yapabiliyorlar gerçekten inanılmaz. çilek alıyorum ulen çalı bile değil. yerde biten bir şey. o bile tadsız tutsuz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap