Elektrikli dış fırçası gerçekten işe yarar mı yoksa para tuzağı mı sizce? Dişlerim biraz çapraz belki bende işe yarar diyorum ama?

Elektrikli dış fırçası gerçekten işe yarar mı yoksa para tuzağı mı sizce? Dişlerim biraz çapraz belki bende işe yarar diyorum ama?

Son bir saat içinde 227 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ilk fırçaladığında "daha önce dişlerimi hiç fırçalamamışım" diyeceksin. uçak ile el arabası kadar fark var. el arabasıyla da istediğin yere varabilirsin elbette.
Bende etkisi aynen böyle oldu. Çocuklarım da kullanıyor, hiç çürükleri yok. Anama, rahmetli babama çok kızıyorum bu konuda, niye küçükken bizi teşvik etmemişler diye. Bir sürü çürükle uğraştım ömür boyu.
Dikkat etmezsen diş etine zarar verme ihtimalini arttırdığını söylüyor bazı doktorlar. Eğer diş etine çok bastırarak uzun süre kullanırsan tahriş eder. O konuda dikkat ettikten sonra bence faydalı ve pratik. Sonuçta diş fırçalama manuel bir işlem, sen 1 yaparken o aynı yerde 5 defa hareket ediyor.
fazla bastırınca ışık yanıyor zaten, kaç yıllık makine 🙂
Dis eti rahatsizligi olanlara dis etlerini fircalamalarini onerebiliyorlar fakat hassasiyeti olanlari da rahatsiz edebiliyor. Dis etini fircalama konusunda doktor kontrolu ve tavsiyesi sart.
@sqn Işıklı falan değil ya standart Oral-B Vitality serisinden, sadece titreşimle zaman bildiriyor.
@dirigeant Evet benim kardeşim rahatsız olmuştu mesela, doktoru da kullanma dedi.
Kontrole gittigim tum doktorlar bunlari kullanmami onerdi. Fakat carpik disler icin sonrasinda interdental firca ve/veya dis ipi sart. Bunlar tek basina sorunu cozmuyor.
Çarpık dişe bir faydası olmaz ama dişleri çok iyi temizliyor.
Bir dönem kullandım. Sonra bir de diş fırçası mı şarjlayacağız dedim ve bıraktım. Pişman sayılmam.
yıllardır kullanıyordum, arkadaşıma aldırdım ve kendisi düzgün temizlemediğini söyledi. inanmadım manuel fırçayla fırçaladım gerçekten de o kadar iyi temizlemiyormuş, düzgün fırçalanırsa manuel daha iyiymiş.
-elektrikli diş fırçası
-diş duşu
-agız gargarası
-gerekliyse arayüz fırçası
Kullanmak lazım , ek olarak ben ev tipi diş taşı temizleme makinasıda kullanıyorum , arayüz fırçası hariç hepsini kullanıyorum öneririm
Ev tipi taş temizleme makinesi için link var mı hocam merak ettim ?
@mesko dr bei yc2 hocam
https://m.n11.com/urun/xiaomi-dr-bei-yc2-sarjli-dis-tasi-temizleme-cihazi-2074017?magaza=vkemall&gclsrc=aw.ds&gad_source=4&gbraid=0AAAAADsJcV3G1hk3VdmXvkZ0Y9THqyn7U&gclid=CjwKCAiAnKi8BhB0EiwA58DA4a6WdGVNtpb-JiaRVMasmhSwg55ixD_5MJ32HBWhUYlNVAfRL70ebhoC4SUQAvD_BwE
@onur-18-fb hocam tehlikeli olabilir gibi duruyor hata yaparsak pek cesaret edemedim
@mesko dişin sert yüzeyine temas etmedikçe çalışmıyor , ayna karşısında rahatça kullanıyoruz biz
@mesko ağız duşu diye geçiyor bunlar. Yazıp aratabilirsin.
@theo agız duşu değil hocam bu , agız duşu başka
@onur-18-fb tehlikeliymiş o zaman 😀
@theo ahahahahah
@onur-18-fb o zaman iyice bir araştırayım diş etleri gider diye korktum dediğin gibiyse alınabilir hocam teşekkür ederim ufkumuz açıldı bugünde 🙂
fena değil, tavsiye ederim 400 tlye kampanyadan 4lü başlık alıyorsunuz bir sene diş fırçası işini unutuyorsunuz ki yan sanayi olanları da var
Para tuzağı.
manuel fırça da en güzel markalardan bir tanesi cuprox kaliteli bir diş fırçasıdır. Manuel tercih edenlere öneririm
kullanmaya başladığımda diş etlerim ağrımaya başladı dr gittim diş etin çekiliyor dedi kullanma diş fırçası önerdi. Ve tabi doğru kullanım gösterdi.
bu philipsin modeli etkili fakat çok fazla titreşim içeriyor ve damağımı gıdıklıyor kullanamıyorum o yüzden . diğer sağ sol yapan modeller iyi onların da bana göre eksi yönü yüzey alanları az tek. şöyle bir şey lazım https://feno.co/