Bu gün arkadaşımla beraber Almanya'da saunaya gittik. Kendisinin iş başvurusu onaylandı, ben zaten buradaydım, buluştuk, bir stres atalım dedik. Evin hemen arka tarafında bir termal otel vardı, o yüzden sauna geldi aklımıza. Birde ne görek ? Herkes çırıl çıplak... Ama herkes. Kadın, erkek, yaşlı, genç. Ben anlamıyorum şimdi, bu nasıl kültür ? Neden bu tarz saçmalıklar kültür kisvesi altında dokunulmaz oluyorlar ? Neymiş iskandinav geleneği imiş... 70 yaşında adamın malafatı dizimize gözümüze değe değe yanımıza oturuyor. Bunun kime ne faydası var ? Birde sauna meisterden fırça yedik deniz şortumuz olduğu için. Bu arada şaka değil milletle kol kola, diz dize otuyorsunuz. Oradaki kalablığın atmosferine kapılıp bizde soyunduk. Arkadaşım da gözümde bitti. Şimdi herifi ne zaman görsem bir birimizin çıplak halleri aklımıza gelecek 😀 .

BeğenFavori PaylaşYorum yap