Arkadaşlar öğretmenim ve ailem ticari olmayan belli bir sebepten ötürü her ay düzenli olarak aynı gün bana 2000tl para gönderiyor. Hesaba düzenli ekstra bir para gelmesi sıkıntı yaratır mı acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap