Merhabalar, 8000 shutter da samsung nx300 800tl ye sizce nasıl? Shutter ömrü konusunda bilgisi olan var mı? @gamsizm #akış
Merhabalar, 8000 shutter da samsung nx300 800tl ye sizce nasıl? Shutter ömrü konusunda bilgisi olan var mı? @gamsizm #akış
selam herkese aşağıdaki sitedeki soruları toplu şekilde pc ye çekmek istiyorum bir yöntem önerebilecek var mı? #akış
http://www.sanaldersane.com/CozumluSorular/OssCozumluSorular.aspx?Konu=229
Sizce bu kargonun gelme ihtimali var mı attık?
Takip no: RI864706654CN
#akış
LG sızıntılarla bombanın pimini çekmiş elinde tutuyordu #lgg5 i duyurarak bu seneki zararın kapısını araladı. Büyük zarar edip telefon pazarından çekilebilirler bile diye düşünüyorum.
#10Kasım #akış Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe, durmadan yürüyoruz. Armağan ettiğin cumhuriyet için minnetarız.

Kristal Piksel' e yoğun ilginiz için çok teşekkür ederiz!
Gelen istekler üzerine Kristal Piksel' de yarışan adaylar arasında yer almak üzere başvuruda bulunmanız için son başvuru tarihi 9 Kasım 2015 tarihine kadar uzatılmıştır!
Sizleri özgün fikirlerinizi sergilemeye, yenilikçiliği kovalamaya, etkileşimi ve paylaşımı vurgulamaya, Kristal Piksel' e başvuru yapmaya davet ediyoruz 🙂
o değilde bu teknopat nasıl bizim kanalı geçti takipçi sayısında hayret. #akış
Fifa 15 e telefondan girebiliyor musunuz? Bu benim telde mi sorun var acaba? #akış
hala windows 10 alamadım, rezerve ettim bekliyor öylece, ne yapmalıyım sizce? #akış #akışımadokunma
iyi günler, windows 7 iso indirmek istiyorum. usb ye atıp format atacağım, nereden indirebilirim? #akış #AkışımızaDokunmayın
Samsung almayın.
Sebep ? Bir arkadaşıma samsung nx1000 filan önerdimde oyüzden soruyorum. (anı fotoğrafı çekiyor sadece, telefonun fotoğraf kalitesinden memnun değil)
Hocam 2010'dan beri kullandığım samsungun dijital kompakt fotoğraf makinesi var bozulmayı bırakın takılıp hata vermesi , içindeki verilere zarar gelmesi gibi konular ile hiç karşılaşmadım (makine artık yetersiz kalıyor orası ayrı 🙂 ) Neden almayalım fonksiyon olarak mı yetersiz yoksa yenilerde bi problem mi var ? @gamsizm
@melih-atmaca fotoğraf çekme veya donanım olarak değil Samsung kamera olayında makinelerinin arkasında sağlam durmuyor gibi bir görüntü veriyor. Yani bir sony, fuji, canon gibi değil. Hem elden çıkarması da zor. Ben şahsen tercih etmem.
@isasntrk Hocam her konuda ürünleri var ama hiç birini tam yapıp arkasında değiller orası doğru 🙂
@melih-atmaca Ama fotoğraf makinesi telefon, tv gibi değil buna aksesuarda sağlaman lazım, lens sağlaman lazım. Teknik destek sağlaman lazım 🙂 İşte bunlar hep sıkıntı 😛
Samsung o işlerden vazgeçti çünkü. Ölü bir makine almamak lazım baştan.
Anladım murat bey teşekkür ederim. 1000 tl ye kadar değiştirebilir lensli ikinci el yada sıfır bir makine önerebilir misiniz? @gamsizm
Boyutunun normalden küçük olmasına takılmazsanız EOS 100D alınabilir bence, ben alacaktım araba işi girince erteledim. Teknoseyir incelemesi:
https://www.youtube.com/watch?v=ASqjAFDpqo4
Canon 600 serisi olabilir.