Herkese iyi bayramlar Hepsiburada indiriminden leptop almayı düşünüyorum sizce hangi model daha iyi?

HP Omen 15-en1011nt (434M3EA)
Acer Nitro 5 AN515-45-R4SE

https://www.epey.com/laptop/karsilastir/705302-707007/acer-nitro-5-an515-45-r4se_hp-omen-15-en1011nt-434m3ea/

#İyiBayramlar #battlefield1 #HP #OyuncuDizüstü #BF1 #TeknoYardım#Asus
#pc #rtx3070 #Acer #Tavsiye #dizüstütavsiyesi

Acer Nitro 5 AN515-45-R4SE - HP Omen 15-en1011nt (434M3EA) Karşılaştırması...

Epey - Acer Nitro 5 AN515-45-R4SE - HP Omen 15-en1011nt (434M3EA) özellik ve fiyat karşılaştırması
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • OZAN @ozan

    Benim de gönlüm onda ama kararsız kaldım 😀

  • pegasus @pegasus

    nitro serisinin ilk versiyonunu 2 yıl kullanmıştım, full amd olanı. teknoseyir'de de incelemesi olması lazım. çok memnun kaldım. masaüstüne geçtiğim için de bir yakınıma verdim. tekrar laptopa geçersem ilk seçeneğim nitro serisi olur. @orcun dediği gibiyse nitro bir adım önde. upgrade şansınız yok iyi araştırın derim.

  • OZAN @ozan

    Yorumunuz için çok teşekkürler gayet açıklayıcı anlatmışsınız ben de ekran kartını araştırdım ama bu bilgilere ulaşamamıştım hep yüzeysel bilgi vermişler. 3070 serisi çok fazla ayrılmış maxQ, maxP, Mobile bence çok saçma tüketicinin kafasında çok fazla soru işareti kalıyor. Biz araştırıp alıyoruz ama bunlara bakmadan alan azımsanmayacak bir kesim var.

Herkese merhaba Türknet'in sağlamış olduğu ZYXEL VMG8623-T50B modemi kullanan var mı?
Sizce alınmalımı? Yada aynı fiyata #Tavsiye edebileceğiniz başka bir modem var mı.
#akış #yardım #TeknoYardım #modem

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 12

akaunting.com ön muhasebe programını kullanan var mı? Sizce nasıl ?
#önmuhasebe #muhasebeyardım # #muhasebe #yardım

Free Accounting Software - Akaunting

Online, open source and free accounting software for small businesses. Manage your money. Get invoices paid. Track expenses. With ease!
BeğenFavori PaylaşYorum yap

İyi pazarlar 100 TL altı 1080p 60 fps görüntü alabileceğim miracast dongle tavsiye edebilir misiniz? #Miracast #dongle #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#imei kaydı için 170 tl yatırdım ama sistem kabul etmiyor. Sadece 500 tl den kabul ediyor. 170 tl yi nasıl geri alabilirim bir bilgisi olan varmı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Herkese merhaba netsh.exe dosyası nedir? Windows çalıştığında komut isteminde siyah pencerede açılıyor bu pc için bir sorun mudur? Bu olayı engelleyebilir miyiz?
#TeknoYardım #netsh.exe

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Herkese iyi günler
KKTC den aracımla geldim gümrükte zorunlu trafik sigortası yaptırdım (yaptırmadan TC giriş yapamazsın) ama bugün sigortanın son günü sigortayı yaptırmazsam yasal bir sorun olurmu? Yani TC sigortasız KKTC plakalı aracımla TC den adaya dönüşte bir sorun cıkarmı?
#trafiksigortasi #Sigorta #otosigorta #KKTC #yardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu nasıl bir yayıncılık anlayışı :-0

https://www.youtube.com/watch?v=ffMgzovhfG8

30.000 TL uçak bileti alana verilen kulaklık - THY Business kulaklığı!

https://shiftdelete.net/thy-business-kulakligini-inceledik ‎ #THY #türkhavayolları #kulaklık #denon Türk Hava Yolları'nın Business Class yolcuları için, uçuş...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

Uzun zamandır kullanmadığım turkcell faturasız hattımı bugün taktım taktığım an iptal edildiğine dair bir mesaj aldım acaba nasıl geri açabilirim online işlemlere de giremiyorum şifremi unuttum sadece sms le şifre değiştirme var.

BeğenFavori PaylaşYorum yap