Herkese 73 🚀

Herkese 73 🚀

Gece 02:19'da sağlam bir gök gürültüsüyle uyandık. 5 dakika sonra yanık kokusu gelmeye başladı. Yıldırım eve düştü sandım 😂 Koku modeme gelen bakır kablodan geliyormuş. İnternet yok mahallede yanık kablo kokusu var.
Babam odaya girince ETS 2

Kablonet veya farklı bir operatörde 1 Gbps internet kullananlara bir sorum olacak.
Ofiste Kablonet 1000/100 paketine geçiş yaptık. Kurulumlar yapıldı. İnternete modem üzerinden çıkarsak bu hızı alıyoruz. Ancak araya bir firewall girdiğinde (berqnet bq25s ve fortinet 60f ile deneme yaptık) hızımız 500/100'e düşüyor.
Cihazlar 1 Gbps desteklemiyordur belki diye bilgisayarda sanal makineye pfsense kurup sanal makine IP si ile çıkış yaptık. Hız 500/100 olarak görünüyor.
Bizim yapılandırmalarımızda mı sorun var yoksa araya farklı bir cihaz girdiğinde hız kısılıyor mu?
Kullandığımız kablolar da Cat 6

Akbank sanal pos kullanıp SSL hatası alan ve çözümü bulabilen var mı? İşlemlerden biri başarılı olurken diğeri hata veriyor. Loglarda SSL ile ilgili bir sorun var ama sürekli de yaşanmıyor.

Ryzen 9 5900X için güzel bir soğutucu tavsiyesi verebilir misiniz? Maksimum 240mm sıvı soğutma takabilirim.
Snowman X6 taktım ama bilgisayar 50 derece ile açıldı 😂
Umarım iyi bir şey toplamışımdır 😀
Prime'ı beklesem anakartta 500 liraya yakın kar edecekmişim

2013'den beri 8 Mbps ile sürünüyordum. Sonunda VDSL'i gördüm 🙂

Bir sonraki güncellemede 5G ile yönetim eklenecek

Hayırlı olsun. Burası TA3OAE 🙂 73
Amatörün dışına çıkabiliyor muyuz? 😈
Bu sondaki 73 ne oluyor?a.b,c sinifi telsiz car onu biliyorum
73 amatör telsizciler arasında "Selamlar" anlamına geliyor
@mehmetemredogan hello world gibi diyorsun
TA2DZF selamlar.