Iron Maiden: Legacy of the Beast incelemesi
Dünyaca ünlü Iron Maiden müzik grubu bu defa bir oyunla karşımızda. Legacy of the Beast, ücretsiz bir strateji, rol yapma oyunu. Oyun içi satın alma seçeneği sunsa da, para ödemeden de oldukça keyif almak mümkün. Özellikle Iron Maiden müzikleri ile büyümüş oyuncular için ekstra keyifli olacağını söyleyebiliriz.
Teknolojiye dair son haberleri kaçırmamak için ABONE olun ► https://goo.gl/z4MuvY
Web Sitemiz: http://teknoseyir.com/
TeknoSeyir Ailesi Kanalları:
Oyun Kanalımız: Gamende ► https://goo.gl/MN4ExT
Otomobil Kanalımız: Otoseyir ► https://goo.gl/ZXgxLT
Sosyal Medya Hesaplarımız:
Twitter ►https://twitter.com/teknoseyir
Facebook ► https://www.facebook.com/TeknoSeyir
TeknoSeyir kanalı, Türkiye'nin yeni nesil teknoloji platformu TeknoSeyir'in teknolojiyle ilgili son gelişmeleri verdiği YouTube hesabıdır. Teknolojik ürün incelemelerine, teknolojiyle ilgili son gelişmelere bu hesaptan ulaşabilirsiniz.
işte bunu beklemiyordum 🙂
Sukur yav 🙂
Levent abi zayıfladı sanırım
Iron maiden görünce yeni albüm çıkarmışlar,teknoseyir incelemiş ne güzel dedim. 🙂
Oha! Asın bayrakları! #TSMetalcileri
ɤ #TSMetalcileri
Iron Maiden ve Teknoseyir. Çok mutlu etti..
sende burdaymışsın...
Levent abi nin anlatımı süper ya 🙂
İron maideni gorup gaza gelenlerdenim evet.O zaman Number of the Beast...
Aynı şeyi bende düşündüm. ama buluta yükleniyorsa aynı platform üzerinden çalışıyordur diye düşünüyorum. Yeni telefonu ne acaba? 😀
Bu vidyo bana 3 şey hatırlattı:
1- Lise yıllarım ve uzatamadığım saçlarımı (saçlarımın şimdiki halini hiç konuşmayalım bile 🙁 ).
2- En sevdiğim Iron Maiden parçası; Afraid to shoot strangers (hatırladığım kadarı ile gençliğimdeki bir çizgi filmin de jenerik müziği idi).
https://www.youtube.com/watch?v=CwxN9NkaJUA&spfreload=10
3- Hayatım boyunca sadece 2 oyunu deli gibi oynadım. Bu 2 oyunun biri Final Fantasy 7, diğeri Final Fantasy 8. Bu iki oyun Japon FRP oyunların babası ve bugün ki Turn-Base (tur tabanlı) oyun mantığını dünyaya duyuran oyundur (bence). Ve en sevdiğim oyun oynama mekaniğidir..
Sadece FF serisi ve gençliğimi hatırlamak adına oynayacağım bu oyunu.
Afraid to shoot strangers'ın solosu beni benden alıyor valla 🙂
Elinde kim bilir kaç tane telefon vardır 😀
Murat Gamsız'ın "hı,hı" "tamam,tamam" şeklindeki tepkileri şu video bi bitse de kurtulsak psikolojisinde olduğunu düşündürüyo bana.
Iron Maiden fanatiği değilim ama Piece of Mind albümünü lisede çok dinlerdik. Where Eagles Dare de en sevdiğim şarkılarıdır. Bir de Afraid to Shoot Strangers'ın gitar solosu tüyleri diken diken eder.
pokeon go ezdi geçti, sevmesemde keşke inceleme yapılsa
bizim kafadasın teknoseyir 🙂 kralsın...
@gamsizm @leventp @hkellecioglu Pokemon Go incelemesi bekliyoruz 😀
Bu video da Levent abisiz olmazdı hani. Harikasınız yine. Iron Maiden'ı bilmeyen genç varsa onları da kınıyorum.
Çünkü kendisi Haftalık Gündem Değerlendirmesi ses kaydının türünü 'Arabesk' yapan bir kişidir 😀
pokemon go incelemesi ne zaman gelecek
Bİr kac defa farkli saatlerde kurmayi denedim. 25,67 MB de takiliyor. Play Store programi sorunsuz, baska program kurmada sikinti cikartmadi. Verilei temizledim, restart ettim telefonu farketmedi. Benzer sorun yasiyan var mi? APK'yi gdrive ya da cloud'a upload eden olursa cok sevinirim.
İnceleme harika, süpersiniz. Iron Maiden'ı canlı izlemiş şanslı biri olarak adamlar bu işte cidden 1 numara. Bruce döndükten sonra birkaç albümde müzikal farklılıkları vardı ama nefis rifler ve harika gitar soloları çıkardılar. Ben "The Final Frontier" dışında 2000 den sonra yaptıları bütün albümleri severek dinledim. Evet grup için 80'ler çok güzel çok özeldi ama hep de öyle kalamazdı. Özellikle son albümleri "The Book of Souls"' ü dinlemeyen varsa mutlaka dinlesin.
@firatyesilcay Brave new world ben askerdeyken çıkmıştı kasedini çarşı izninde almıştım ve kalan 6 ayımda walkmanimden hiç çıkmadı desem yeridir bu arada kasetlerin ses kalitesi mp3 denilen dijital seslerden daha doğal ve temiz oluyor bunu kulak çok iyi farkediyor
İron maiden kurucusu Steve Harris aynı zamanda bas gitaristi, besteci ve Ed karekterinin yaratıcısıdır. Grubun albüm kapaklarının çizimlerini ve afişlerinide kendisi yapmaktadır. Ayrıca geçmişte İron Maiden ın Ed Hunter adında pc oyunuda vardır. Bruce Dickinson olmadan İron Maiden olmazdı zaten en iyi vokallerden biri Pilot, Yazar ve Eskrimcidir. Grubun Ed Force One adında bir uçağıda vardır. No Prayer for the dying, fear of the dark, trooper, wasting love aklıma ilk gelenler. Bruce Dickinson gruptan ayrıldığı dönemde kendi çalışmalarını yapmıştı Tears of the dragon ve man of sorrows bunlardan bazıları.
OOOOOO Levent abi seni görmek ne güzel böyleyine formunu koruyorsun.
@blackbyte Teknoseyir'in bütün olayının en çok hit getirenleri kovalamak olmadığını şimdiye kadar öğrenmiş olmalıydınız. 😉
Full Throttle Remastered geliyor asil o beklenmeli!
Arabaya bindiğimde otomatik açılan iron maiden cd si yüzünden bir kaç oto yıkamacının abi bunlar kim güzelmiş şarkıları deyip ne diyeceğimi şaşırdığımda olmuştur.... öyle sağlam gitar soloları adamlarıda etkilemiş...
oouuuvv tam levent abi'lik
Değerli konuklarımız.. Lütfen "Pokemon Go" cu çocuklarımızı pistten alalım..
Ahahahah.. @leventp yine efsane yorumlarda bulunmuş. @gamsizm
arabı araba kırdırıyor.. https://youtu.be/4-s6EaRmvKY?t=17m12s
ve o beklenen söz :)) https://youtu.be/4-s6EaRmvKY?t=18m1s
levent abi bir şeyi alıyor 15 sene kullanıyor bence bizde öyle olmalıyız