Bu geceki canlı yayın bir anlamda yarının videosu olacak. Yeni bölüm pazartesi. Yarın gündem var.
Son bir saat içinde 189 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
hadi bee :((
abi sorun internet hızınız mıydı? başka bir problem mi oldu?
Benim başlangıçta gördüğüm bir ses sorunu vardı. Eko olarak duyuluyordu. İlk başta farklı yaka mikrofonlarından gelen sesten kaynaklandığını düşünsem de, sonradan kamera mikrofonundan da olabileceği geldi aklıma. Tam açıklamayı zaten yapacaklar, bekleyeceğiz.
Ek: canlı yayını yakalayamadım. Sanırım kesintisiz yayın yapmakta sorun olmuş. Ara ara kopmalar vardı. Bunlar internet bağlantısından kaynaklanmış olabilir.
Öyle bir şey demedik hiç 🙂
@gamsizm Bir arkadaş twitter fotoğrafı atmıştı orada yazıyordu gündem yok diye acaba sazan.avi mi olduk 😀
@melburg Abi hiç mi biriniz twitterda gamsizm e 1 saniyelik bakmadı tabiki sazan.avi idi 😀
Yav ben aslında profil fotoğrafından fake olduğunu sonra anlamıştım.
o sahteydi sanırsam cunku ben baktıgımda o tiwit atılmamıştı
Aynen 😀 @melburg
"Gündem ve tozlu raflar"
Gerisi ile gençler uğraşsın işte
Düzenleyip geri yükleyeceğiz.
canlı yayın saat kaçta olucak ?
https://www.youtube.com/watch?v=yK6TL_a2uPo
@gamsizm bi sorun var mı gündem bizlerle olacak mı?
@gamsizm Bugün gündem değerlendirmesi yok mu ? Uyurken dinlerim diyordum ?