Peynir helvası ben yedim siz yemeyin. Beğenmedim. 2 dilim peynir kesip yesem daha iyidir 👨🍳🧀
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
peynir helvası ne ki, fare ölünce mi kavuruyorlar?
Peynir telemesi, şeker, irmik karıştırıp fırınlamışlar. Sarmadı beni.
Peynir helvası tam aksine güzel birşey. Ama hazır paketli satılanlarda iş yok. Bazı şehirlerde sırf bu işi yapan tatlıcılar falan var. Onlardan alıp denemek lazım. 😀
İlk yediğim zaman ben de hiç beğenmemiştim, ama şimdi denk gelince yerim. Nasıl olduysa zamanla hoşuma gitti.
Höşmerim daha güzeldir ama peynir helvası da güzel, fena değil.
Peynir helvası üreticileri konfederasyonu As başkanı değilim ama karalamayın peynir helvasını, rica ediyorum!!111
Güzelini yemek lazım ilk yediğimi ben de beğenmemiştim
Ülkede satılan peynir helvalarının %90'ı çok kötü. Kalan %10 ise dünyanın en iyi 10 tatlısı arasına girer.
Hangi peynir helvası? Piyasada 4 tane falan peynir helvası denilen şey vardır. Höşmerime bile peynir helvası diyen bir tayfa var.
memleketim tatlısı olmasına rağman düz peynir helvasını bende pek beğenmiyorum ama yerinde yapılırsa taze sıcak-sıcak güzel oluyor... AMA benim asıl önerim fırınlanmış peynir helvası gerçekten düz haliyle alakası bile yok... tabi benim kıyaslamalarımın hepsi en az 2 nesildir bu işi yapan kişilerden tükettiğim ürünlerl oluyor...
siz peynir helvası yememişsiniz
Bu marketlerde satılan tarzda olanları seviyorum ben sürekli yenecek bir şey olmasa da 1-2 yılda 1 iyi gidiyor.
Şöyle güzel hakiki, tuzlu bir keçi peyniri daha çok keyif verir 🤤
Yapıldığı yerde yedim enfes. Aldım eve geldim ısıttım; yenmez. Bazı şeyler sadece yerinde yenir.