Mahalleye fiber geldi. 🙂 Ara sokaklara bile böyle kutular koydular, hatta oturduğum binanın tam karşısına koydular. Lakin, sokaktaki fiber eve gelecek mi, pek bilemiyorum.

Mahalleye fiber geldi. 🙂 Ara sokaklara bile böyle kutular koydular, hatta oturduğum binanın tam karşısına koydular. Lakin, sokaktaki fiber eve gelecek mi, pek bilemiyorum.

Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Afiş yapıştırılmasın diye mi böyle "studded leather armor" yapısında bu kutular? 🤔
Büyük ihtimalle. Çünkü parti vs bişey yapistiriyorlsr. Karşı parti holigani tekmeliyor boyuyor içine ediyor. Yada böcek ilacı halı yikama reklamı asiuorlar rakip firma üstüne asıyor karaliuir yırtıyor. Küfür yazıyorlar. Belediye de firmaya çatıyor düzelt bunu diye.
@zisegned Afişi engeller ama grafitti ile başa çıkamazlar. Gerçi daha dün takılmış sıfır kutunun bile iki yerinden vuruk olması ayrıca eğlenceli bir mesele.
Havalandırma olduğundan şüpheleniyorum.
bunu sıvarlar gene yapıştırıralr abi 🙂
Gelir. 🙏
Aklıma şu sahne geldi
nerd monoliti 🙂
Gelecek.
Ama ne zaman?
@oniki Muhtemelen ben taşındıktan sonra.
Güzel hoşta şunu böyle kaldırımdan çalarak koyma dışında bir yolu yok mudur yav kütleyi bırakıp gidiyorlar ortaya
Nereye koyacağız? Binanın içine koysak o bina yıkılınca sokağın hizmeti gider, binanın sahibi izin vermez, yer altına koysan yeri kazman lazım ama tamir etmek zor olur, illa bir yere koyulacak.
Zamanında sovyet mimarisi gibi 10 metre kaldırım bıraksaydık sorun olmazdı, ama biz 1 metre kaldırım bırakmayı seçtik.
@xahve Yer altına konur, tek düğmeyle elektrikli asansör şeklinde yükselir (park engelleme demirleri var o şekilde). Ama masraflı tabi.
@oniki Adamlar 2026 yılında Fiber isteyene '' ADSL var kullan işte'' diyor, sen ne diyorsun 😀
en son 16 mbit dslmi var @leventp abi sende
artık köyde bile 35mbps vdsl aşağısı yok ya 😀
@alptekinck bizim köyde (kuşadası yazlık bölgeleri) vdsl bile yok
@ersoy bizim var
@ersoy Bursa İznik mahalleleri (eski belde belediyesi) hala 16 Mbit ADSL mevcut
çocuklar şut çeker buna.
aylarca form doldurdum sonra bir gün binada turknet kutusu zuhur etti. geçen seneden beri 1e1 kullanıyorum. 😀
benim bir arkadaşta böyle resim atmıştı bana 1 ay sonra daireye kadar fiber çektiler. Eski 4 katlı bir apartmanda oturuyor
kablotv'nin fiberini bekliyorum, şuanda bakır telle 200 mbits ulaşıyor