Fikri takibe devam: Ben de daha sert bir tonda, şikayete konu reklamın linkini bir kere daha yazıp, arkadaşları 2 farlı yerde uyarıp şikayetimi bir kere daha yaptım.
'Sınırsız internet' yazınca artık bunun yeşili sınırlı, kırmızısı az sınırlı, mavisi tam sınırsız anlaşılmıyor. Hot spot bir özellik değil zaten, internetin kullanılma şekli (nerede kullanıldığı), facebook kullanımı, YT kullanımı, Hot Spot kullanımı gibi.
Vodafone'da da yıllardır aynı.
Hotspot olmama hilesi icin:
Windows:
netsh int ipv4 set glob defaultcurhoplimit=65
Macos:
sudo sysctl -w net.inet.ip.ttl=65
Boyle sacmaliklarla ugrasmadigim bir ulkede yasamak cok guzel....
Bunu geçen gün araştırmıştım da aslında sadece bu ttl değerine bakmıyorlarmış. Gemini öyle söylemişti istese bulabilir diye.
Üşenmedim şikayet ettim.
Kimi, kime 😄
Fikri takip: Şikayetim unsurları tam olmadığı iddiasıyla jet hızıyla reddedilmiş. Red gerekçesini ekliyorum.
Fikri takibe devam: Ben de daha sert bir tonda, şikayete konu reklamın linkini bir kere daha yazıp, arkadaşları 2 farlı yerde uyarıp şikayetimi bir kere daha yaptım.
mobil internet sınırsız, sadece hot spot özelliğinde 15 gb kota var diye anladım ama, bilemedim yani.
Öyle zaten.
'Sınırsız internet' yazınca artık bunun yeşili sınırlı, kırmızısı az sınırlı, mavisi tam sınırsız anlaşılmıyor. Hot spot bir özellik değil zaten, internetin kullanılma şekli (nerede kullanıldığı), facebook kullanımı, YT kullanımı, Hot Spot kullanımı gibi.
@mr-paramedik yani o zaman sınırsız değil mi mobil bağlantıda 🙂
@digitalanimal mobilde sınırsız zaten. Ama adamların hotspot'u engellemelerine kızmışlar.
Şikayetimde de ifade ettiğim gibi her yere sınırsız yazıp hotspotu aylık 15 GB ile sınırlamak bence reklam yönetmeliğine açıkça aykırı.
Paketin sadece görselinde 4 yerde sınırsız yazıyor.
Türksel.
Hemen öncesindeki şu maddeye güveniyorlar akıllarınca.