Merhabalar:) iphone 14 Pro kullanıcısıyım, uzun yıllardır da iphone kullanıyorum. Samsung Flip 7nin tipi aşırı hoşuma gidiyor bu yüzden Android tarafına geçmek istiyorum. Bu geçiş beni pişman eder mi? Kamera konusunda geriye gideceğimi biliyorum ama başka ne zorluklar yaşarım tam olarak kestiremiyorum. Böyle bir deneyimi olan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap