Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1 tabi ki (Atari) ama PS 3'e kadar bir daha ellemedim. PS 3'ten sonra da pek elime almayı düşünmüyorum. Çok kısıtlı kategori var.
7 😅
Premier marka vcd'nin yanında gelen şu resimdekine benzer bir kumandayla başladım ilk. İki tane veriyorlardı yanlış hatırlamıyorsam, ikisi de çok kısa sürede bozulmuştu, sonra Kontorland marka bir kumanda alınmıştı, o daha dayanıklı bir şeydi.
Duruyor ve çalışıyor bizim vcd ve kumandalar
Hmm korsan vcd 😂
1 gibi birşeyle başladım ama sonra hiçbirini kullanmadım, şimdi 20 ile geri döndüm 🙂
hiçbirine sahip olmadığım, çoğunu da tanımıyorum PC MASTERRACE
pc de vardı ama bunları da görüp kullandım 😀
1 ci koldan azmı elimizde kaldı 🙂 şimdi 20 elimizde.
1 - 4 - 5 - 7 - 12 - 13 - 16 - 17
2 ve 4 ile başladım ben, 7 ve 9 da kullandım, diğerleriyle işim olmadı
1 dönemi ama bunu kullanmadım.
1 ama quickshot
20, o da iş icabı. Bir türlü alışamadım şunlara.
7-11-12. 9 un da çakmasıyla devam ediyorum 🙂