Bimdeki-A101'deki dondurulmuş balıklardan yiyen var mı? Konya'nın kırsalındayım, başka yeme şansım yok gibi bir şey. Almaya değer mi?
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bimdeki uskumru ve türk somonunu unlayıp tavada kızartarak denedim.ikisi de pek lezzetli değil ama türk somonu daha iyi bence yağlı.
Ben dokunmazdım.
balık konusunda sıfır kültürü olan biriyim. birkaç ay önce kemiksiz bir balık almıştım ve youtube'dan nasıl yapıldığını izleyip yapmıştım. şahsen beğendim lezzetini. dediğim gibi balık kültürüm yok belki olması gerekene nazaran saman gibi bir şey yemiş de olabilirim.
Güzel, yenir. Mezgit alıyorduk biz
Şok’tan mezgit al bulabilirsen.
https://www.youtube.com/watch?v=Se1Qq3NyF3U
Mezgit pek sevmiyorum ben ama uskumru donmuş da olsa tavada güzel oluyor.
Air Fryer ile pratik sağlıklı şeyler bakarken görüp merak ettim aslında. O da olabilir.
yenur omega 5
Bir ara yerli somon da vardı galiba...
O markaları bilmiyorum ama dondurulmuş balık yenir hocam sıkıntı olmuyor. Sadece çözüldükten sonra iyi yıkayın yeter.
Buzlu haliyle direk hazır patates kızartması gibi ateşe atma şansımız yok mu 😀
Yedim hocam büyük olanlarından, gayet lezzetli gelmişti.
Ben alıyorum sık sık hem pratik hem fiyat performansı yüksek.
Zaten çiftlik balıkları, daha taze donduruluyorlardır, balıkçıda satılandan daha iyi bile olabilirler. Ben denemedim ama deneyeyim 🙂
Metrodan normal balik al. Yada dondurulmus.
Konyanın dağındayım, balık yok gibi bir şey bu şartlarda. O yüzden sormuştum.