Sansür Amazon Prime’da iyice abartıldı artık. RTÜK sıkı denetliyor anlaşılan. Sıktı artık bu durum, paralı platformda sansür olmasın bari.
The Boys dizisinin dün 6. bölümü yayımlandı, bölümde bolca pornografik içerik var. Eğer korsan izlerseniz veya VPN ile izlerseniz SANSÜRSÜZ görebiliyorsunuz ancak TR’den normal “parasını ödeyip izlerseniz SANSÜR VAR”. pornografik içeriğin büyük kısmı kesilmiş. Ve öyle sahne atarak yapmamışlar, baya uğraşılmış sahnelerde kamera açıları değiştirilmiş yüzlere zoom yapılmış falan. Vpn ile izleyince şok oldum bambaşka bir dizi gibi. Hâlâ TV’lerden daha cesur sahnelere izin veriliyor ama kademe kademe engelleniyor, ses çıkmadıkça yakında tv’den farkı olmayacak platformların da.
Modeme VPN kurma rehberi önerisi olan varsa alırım. 😀

#sansür #rtük #theboys #herogasm

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Serdar @seac

    Netflix'e niye bu kadar dokunamıyorlar ki. Acaba Amazon otosansür mü uyguluyor.

  • DK3 @daralik

    TV de izlemek için evet modeme müdehale şart demekki.

  • Orcun @orcun

    Yani vpn de buna çözüm olmuyor. Çünkü operatör diyor ki '' ULEN ÇAKALA BAK YA SEN KİMSİN LAN KİM!!!!!!! BAK BAK VPN KULLANIYOR BİRDE ULEN O İP'İ BEN GÖRÜYORUM ZATEN AL BLOKLADIM GİT KUMDA OYNA KATIKSIZ MAL SENİ '' diye engelliyor. Çalışan vpn var operatörde çalışanı da var ama önermeye korkuyorum çekiniyorum çünkü o bloklanacak engellenecek vs biliyorum. DNS de de aynı nane oldu, dns giriyoruz giriyoruz hiçbir fark yok, e eskiden siteler açılıyordu ya ? şimdi yok dns'i istediğin yere gir gene yok. Çünkü niye ? herifler o dns'i zehirlemişler işlevsiz. Artık şey olmaya başladı mesela özellikle porno sitelerinde gözlemliyorum alan adı değişiyor. İşte isim vermeyelim ...hub diyelim, işte xt5hub.com gibi birşey oluyor. O zehirleniyor xyjr2hub.com oluyor gibi gibi böyle gidiyor. Kimisi işte app yapmış telefona tablete kuruyorsun o app ile sıkıntısız takılıyorsun ama yani şimdi benim çözemediğim şey şu;

    1. İnternet aboneliği vs 18 yaş üstüne veriliyor. Yani 18 yaş altı kendi adına hiçbir şekilde itnernet hattı abonelik alamıyor.

    2. İnternette sana operatörün sunduğu bir hizmet var, güvenli internet bilmemnesi diye burada işte filtreler var. Operatörün neyse sana bunu zaten sunuyor. Çoluğun çombalağın evde vs internete giriyorsa diyorsun ki aile filtresi koyayım da bari çocuk girmesin. Çok güzel birşey.

    Tamam da kardeşim ben filtre yapmamışım açık değil, yaşım 33 oldu, ve ben bu hizmete '' PARA ÖDÜYORUM '' bedavaya bilmemnenin internetini almıyorum, belediyenin orada burada sağda solda bedavaya dağıttığı interneti değil, hah o zaman benim internetimden sana ne ? sana ne ya ? sana ne oğlum, sen kimsin ?

    Yani bu '' KAFAYLA '' hiçbir bok olmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz. Önce eğiteceksin zararlı siteler vs istenmiyorsa kişi kendisi kendi iradesi ile karar verir bu a kişisini b kişisini c kişisini hiçbir şartta İL-Gİ-LEN-DİR-MEZ. Bu kadar basit. O açıdan böyle at gözlüğü ile de değil de pipetle bakıyorsak yani o zaman youtube'u da yasaklayalım ? dolandırıcısı hırsızı şerefsizi haysiyetsizi dolu ? kapatalım. Twitterı da yasaklayalım eskort kaynıyor, fuhuş yuvası olmuş. Tinder gibi aplikasyonları da yasaklayalım millet tek gecelik ilişki arıyor. Yani bunun sonu yok. İnterneti bırakıp intranete geçelim sadece belirli siteler açılsın başka da hiçbir site açılmasın.

  • Ali @norego

    Ben cinsellik, madde kullanımı, küfür vb durumlarda sansüre karşı değilim. Tv'de imkan yok ama dijital platformlarda keşke dizi/filmi açarken sansürlü mü sansürsüz mü izlemek istiyorsunuz diye sorsa, ona göre versiyonu açsa.

    Bazen gerçekten işin b.kunu çıkartabiliyorlar cinsellik ve küfür konusunda, doğallıktan ziyade itici olmaya başlıyor. Öyle bir dünya yok yani çoğu yerde. Zorlama oluyor çoğu kurgu.

  • Ziya Erkara @zerkara

    Ya bunlar çocuk profili falan eklemiyor mu? Bu içerikleri çocuk profilinde gizlersin olur biter. Onun dışında yetişkin insanın neyi izleyip neyi izlemeyeceğine karışılması doğru değil. Ben parayı veriyorsam istediğimi izlerim istemediğimi izlemem sanane. İnternette sansür nedir?

  • Murat Şentürk @senturkmurat1999

    1. ve 2. sezonda da cinsellik vardı. 3. sezonu henüz izleme fırsatı bulamadım. Ne oldu da sansür uygulanmaya başlandı?

    • Nakahella @nakah

      Bilmiyorum galiba RTÜK daha sıkı denetime geçti uyardı falan. Belki de ilk 2 sezonda daha fazla cinsellik vardı ama biz kırpılmış olarak az hâlini izliyorduk. Bu bölümde de yine TV'de gösterilemeyecek düzeyde çok şey var, ama yine de yarısı kesilmiş.

  • Johan @johan28

    Anlamadığım olay bu TV değil ki yayın akışı olsun da biz sansür koyalım.

    Kişi kafadan çatlak değilse özellikle bunu açıp seyretmez, her yerinde 18+ logosu ve sebepleri var. Çok takıntılı biriyse de az bir zahmet edecek https://www.imdb.com/title/tt1190634/parentalguide?ref_=tt_stry_pg buraya tıklayacak inceleyecek içeriği izlemeden önce.

    Ben günlük hayatta küfürü vs hiç sevmeyen biriyim ama böyle salak saçma sansüre de aşırı karşıyım.

    Ne izleyeceğini bilemeyenlere yönelik yani çoluk çocuk için bir profil olması gerekli, onun dışında gereksiz iş.

    Çocuk profilinde de bunun sansürlü hali olmasın, direkt hiç olmasın. Herkes her şeyi seyir edecek diye bir şey yok. Yönetmen - senarist bir hikaye yaratmış oyuncular bir performans sergilemiş bir ton iş sonra sansürü basa basa vasat bir işi seyreden kişi gidecek sağda solda bu iş hakkında konuşacak. Olacak iş değil.

    • Nakahella @nakah

      Aynen. Ben de normal hayatta küfür sevmem, şiddete vahşete vs çok karşıyım silahtan bıçaktan falan korkarım. Ama dizi yahu bu, adamın 5 metre uzayan dalgası var onu gösteriyor ama yine de başka sahnelere sansür koyuyor. Aklım almıyor gerçekten. Çocuk profili de var, +18 olduğu cinsellik şiddet vs içerdiği her yerinde yazıyor.

  • soundOnly @soundonly

    Sezon 4: Butcher RTÜK merkezine saldırı planlar ve olaylar gelişir...

  • Alptekin @alptekinck

    pornografik dediğin Allah bilir bi çift memedir :/

    • Nakahella @nakah

      The Boys izlemedin sanırım daha önce hiç? 😀 Adam süper gücünü kullanıp minyatür olup erkeğin penisinin deliğinden içeri girip okşuyor falan böyle şeyler var dizide laksjd son bölümde de orgy vardı tüm herolar cinsel fantezilerini gerçekleştiriyor falan. Memeleri sansürlememişler bolca meme görünüyor sahnede, diğer şeyler sansürlü. Erkek erkeğe ilişki, köpek pozisyonu falan sansürlenmiş. Hatta minyatür adam kadının deliğinden çıkıp zıplıyor sıvı içinde adama çarpıyor her yeri sıvı oluyor falan onu da sansürlememişler. Garip.

    • Halil @hcaktuna

      @nakah ne izliyorsunuz siz ya. Böyle dizi mi olur.

  • Daviance @daviance

    Ne kasıyor sun git malum ortamda izle , ödemenizi saymayan platforma mustehak

  • Cihat @cihat

    Daha izleyemedim izlicem fakat korsan izlemek farz oldu böyleyse.

  • Fırat Duran @firat_duran

    O görüntülere bırak ta sansür koysunlar ya 😂 henta olmuş film.

  • s1234 @s1234

    Yıllardır izlemek istediğim bir komedi filmi TV+'da var ama izlemiyorum. En komik sahneleri (+18 ) kesmişler. Eee bunun TV izlemekle ne farkı var. O sahneyi 36 yaşında da izleyemeyeceksem ne yapmamı bekliyorlar. Tekrar utorrent mi indireyim, korsana mı yöneleyim? Boş boş işler.

  • MH. @mhcycle

    bende izledim o böülümüde boynuna doluyorlardı birşey farketmedim