Hayırlı haberi vereyim... Maalesef istenen şeyler olmadı... Kurul yine bildiğini okudu... İşçi ve İşveren Sendikaları da çıkarını gözetti fallanda fillan...:=))) #hayattaiyişeylerolmaz

Hayırlı haberi vereyim... Maalesef istenen şeyler olmadı... Kurul yine bildiğini okudu... İşçi ve İşveren Sendikaları da çıkarını gözetti fallanda fillan...:=))) #hayattaiyişeylerolmaz

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Valla benim maaşıma %26 zam gelmedi. Bence iyi oran. Oran olarak iyi.
İşsiz arkadaşlarda seninle aynı görüşte...
Bizimkisi; Yılbaşından sonraki durumumuz ne olacak Patron dahi bilmiyor...:=))) Etken ve edilgen fiiller var...
Ben de en fazla %20 yaparlar diye düşünmüştüm. Çünkü yıllık enflasyonu ne yapıp edip %20'nin altında gösterecekler.
Ben 1800-1900 bekliyordum.
Tahminimden iyi.
Asgari ücret yatırıp maaştan geri alan iş veren sayısında patlama olacak
@erdemozkir Bildiğim kadarıyla asgari maaş ne kadar artarsa özel sektörde iş verenler de sıkıntıya giriyor.
Ama anlaşılan toplum yerine özel sektörü feda ettiler.
@erdemozkir Katılıyorum.
Oranlar iyi gibi ama gerçek enflasyon ve dövize göre durum pekte iç açıcı değil. Bizde vergilerde sürekli artıyor.
@erdemozkir bizde zam yok büyük ihtimal
@erdemozkir enflasyonla top yekün mücadele diyorlar. Yaptıkları dedikleri ile örtüşmüyor. Bir kişi bile yok mu yönetim de ekonomiden anlayan merak içindeyim
Detaya bakmadım amma genellikle bu hesaplamada bekar işçi gözetildiğinden sadece kendi AGİ hesaplamaya katılır. Çalışmayan eş ve çocuk olunca net maaş artar.
Kadroya geçen taşeron işçiler eski maaştan devam edeceklermiş. Devleti pek etkilemeyecek yani...
2019 kol gibi derken bacak gibi zamlarla geliyor demek. Asgariye %26 demek her şeye %40 50 zam demek
Yapılmışı var ne gerek var canım, onlar seçimden sonra...:=)))
@kadirg1976 seçimden sonra benzin 10 tlye insin kampanyası görürüz gibime geliyor.
@fikri Kapıcı için Bekar-çocuksuz NET maaş : 2.174,30 TL. + Barınma + Elektrik + Su + İnternet + Uydu. Milletin eski Beyazeşya ve Elektronik eşyasıda cabası. Bakkallada anlaşırsan #AdanaGetto da süper iş...:=))) Klimamı yakar, keyfime bakarım...
Eskiden ekmek yine aslanın ağzındaymış, şimdi aslan çoktan yemiş sindirmiş toprağa bırakmış, o toprak fosil olmuş aslan ölmüş ölmüş. 😀
Asgari ücret her zaman TÜİK in açlık sınırıyla başabaş tutulmuştur ki modern kölelik sürsün. Kölelere biraz fazla ücret verince tatil yapmaya kalkarlar oo yüzden hep açlık sınırında olmalılar ki daha çok çalışsınlar hayatlarını hiç toparlayamasınlar.
Allah bu düzeni kuranları yakacağını açıkça beyan ediyor, o güne kadar mücadele etmez sessiz kalırsak bizim payımızdan korkmalıyız 🙁
Artık bimdeki kasiyer de aynı, mezun mühendiste aynı parayı alır.
Baz ıarkadaşlar saçmalamış yalnız 2020 çokmuş gibi, ula enflasyonun bile altında bu zam, maaş kendi değerini bile koruyamamış neyin kafası?
Benim beklediğimden fazla çıktı. Beklentim 1800-1850 olmasıydı. Fazladan bir 150 eklediler.
Ekonomiden pek anlamam ama asgrai ücretin fazla artmasının işverene bir maliyeti olduğu gibi getirisi de yok mu? Netice itibariyle ülkenin %65-70’i artık daha fazla kazanacak haliyle daha fazla harcayacak. Bu da işlere bir yandan olumlu bir yansıma olarak da dönmüyor mu? Bilenler açıklayabilirse sevinirim. Acaba bu etki ödenen maaşın yanında çok mu sınırlı kalıyor? Yoksa zengin hep ağlıyor fakir şükrediyor ondan mı?
@fikri netice itibariyle enflasyon artıyor. Bunun işverene etkisi ne oluyor? Yani bu talep enflasyonu en azından üreticinin girdi maliyetlerindeki artışı denegeleyebilecek seviyede mi oluyor? Yoksa arz enflasyonu talep enflasyonundan büyük olup İşverene zarar mı veriyor?
@oguzhanbilgay @fikri Başğan işvereni destekleyeceğini açıkladı. Bu hem mevcut çalışan için hem de yeni alacağı işçi için olacak. İşin vehameti destekler Asgari Ücret temelli olacak. Koca fabrikanın tamamının asgari ücretle çalıştığını gördü bu gözler. Fazla mesai de yok...:=))) Teftiş geçirdi de asıl sebebi siyaseten muhalif fetocan olmalarıydı. Hükümetin talimatı : Şikayet olmadıkça hiç bir yeri denetlemeyin hep düzgün yerleri teftişe çıkın, inceleyin. Ha Mali Müşavir olarak bana sorsan " nerem doğru ki " derim...:=))) Siyasi karakterler bunlar olunca oyuna oynaşa devam. Sisteme alternatif bir öz milletin adamı bulursanız haber verin destekleyelim. Fatih Erbakan bu yeni alternatif mi olacak, yoksa yeni projemi yaşayıp göreceğiz. Onun dışında SOL bildiğin gibi kısır döngüsünde geyiğe sarmış gündelik maddelere lapa olmuş...:=(((