nedense bu adamın hiç teknolojiden anlar gibi bir hali yok, ne bileyim bi mesut erdi murat levent nerde bu nerde, hiç teknik bişeylerden bahsettiğini duymadım
Serkan isimli eleman kendini beğenmiş bir şekilde adama sataşmış Hakkı Alkan'da cevabını vermiş. Hakkı'yı pek sevmem ama lafı hak edene karşılığını vereceksin. Beğenmiyorsan izleme geri tuşuna basıp çık. Adam silah dayamıyor kafana illa izleyeceksin diye.
Bu benim de dikkatimi çekti. Tamam herifin niyeti, amacı belli de sen neden bsg diyorsun. Videolarda falan hep samimiyetsizlik seziyordum zaten maskeyi indirmiş gibi bişey oldu.
şimdi bu serkan adlı arkadaş (öncelikle serkan buradaysa bi ses versin) biraz sataşmak istemiş, bu her halinden belli. zaten "inceleme" demesinden videoyu anlamadığını anlayabiliyoruz çünkü inceleme değildi gerçekten de. abartılı, saçma sapan bi kutu açılış videosuydu ama inceleme değildi.izlemeden, bilmeden laf sokmak için yazmış. ama hakkı'nın yazdığı bsg lafına diyecek şey bulamıyorum çünkü o kadar seviyesiz, o kadar iğrenç ki... kalitesiz adam kendini her yerde belli eder. bu lafı murat gamsız ya da levent pekcan söyler mi? murat abi söylemez, leventaağbi belki içinden söyleyebilir ya da çok sinir olursa bakışlarıyla belli eder ama asla demez. hamdi abi'yi şakasına da olsa küfür ederken gördük (bipli ama olsun, anlaşılıyor) ama o da kesinlikle birine bu lafı etmez diye düşünüyorum. seviyeyle zaten çok alakalı ama naiflikle de alakalı bence böyle şeyler. ben mesela kimsenin yüzüne küfür etmem ama çok sinirlenirsem içimden ederim ara sıra. ÖZETLE herifin seviyesi belli diyorum, okumak istemeyenler için. 🙂
Gazeteciyim bilmem neyim dedikten sonra gerekli/gereksiz insanlara sosyal medya üzerinden küfür etmek nasıl bir tezattır? Cevap verme olsun bitsin. Yaptığını büyük bir haltmış gibi lanse etmen ayrı bir olay zaten.
aciz adam işte köşeye sıkışınca sayıp sövmüş 😀
nedense bu adamın hiç teknolojiden anlar gibi bir hali yok, ne bileyim bi mesut erdi murat levent nerde bu nerde, hiç teknik bişeylerden bahsettiğini duymadım
Serkan isimli eleman kendini beğenmiş bir şekilde adama sataşmış Hakkı Alkan'da cevabını vermiş. Hakkı'yı pek sevmem ama lafı hak edene karşılığını vereceksin. Beğenmiyorsan izleme geri tuşuna basıp çık. Adam silah dayamıyor kafana illa izleyeceksin diye.
Muhtemelen sinirliydi kime o halde sataşsanız ağzınızın payını alırsınız haklı demiyorum ama haksız da demiyorum.
karşı taraf küfür etmemişken bi siktir git demesi bu herifin kalitesi hakkında fikir sahibi olmamı sağladı.
kalitesiz insanlar, kalitesiz yayın, kalitesiz yalan haberlerle dolu site.
Sıvamış resmen.
Üsluba bak. Lanet dunyada böylesi insanlar bir yere geliyor hep. Deveye diken...
Benim Seviyeme Gelemezsin. Çünkü çok aşağıdayım 😀 😀 😀
Bu benim de dikkatimi çekti. Tamam herifin niyeti, amacı belli de sen neden bsg diyorsun. Videolarda falan hep samimiyetsizlik seziyordum zaten maskeyi indirmiş gibi bişey oldu.
Adam gergin işte apple ne dediyse artık. Daha da üstüne gidildi, böyle olur sonuç.
Ben olsam ben de derdim yalan yok.
Bu GEREKSİZİ engelleyerek ne kadar güzel bir şey yaptığımı bir kez daha görmek sevindiriyor beni.
Evet
KRAALLL
Hakkı beyi engellediğim için Kraaal lafını eleştiren arkadaşa edilmiş sanıp bir an sevinmiştim..
şimdi bu serkan adlı arkadaş (öncelikle serkan buradaysa bi ses versin) biraz sataşmak istemiş, bu her halinden belli. zaten "inceleme" demesinden videoyu anlamadığını anlayabiliyoruz çünkü inceleme değildi gerçekten de. abartılı, saçma sapan bi kutu açılış videosuydu ama inceleme değildi.izlemeden, bilmeden laf sokmak için yazmış. ama hakkı'nın yazdığı bsg lafına diyecek şey bulamıyorum çünkü o kadar seviyesiz, o kadar iğrenç ki... kalitesiz adam kendini her yerde belli eder. bu lafı murat gamsız ya da levent pekcan söyler mi? murat abi söylemez, leventaağbi belki içinden söyleyebilir ya da çok sinir olursa bakışlarıyla belli eder ama asla demez. hamdi abi'yi şakasına da olsa küfür ederken gördük (bipli ama olsun, anlaşılıyor) ama o da kesinlikle birine bu lafı etmez diye düşünüyorum. seviyeyle zaten çok alakalı ama naiflikle de alakalı bence böyle şeyler. ben mesela kimsenin yüzüne küfür etmem ama çok sinirlenirsem içimden ederim ara sıra. ÖZETLE herifin seviyesi belli diyorum, okumak istemeyenler için. 🙂
Gazeteciyim bilmem neyim dedikten sonra gerekli/gereksiz insanlara sosyal medya üzerinden küfür etmek nasıl bir tezattır? Cevap verme olsun bitsin. Yaptığını büyük bir haltmış gibi lanse etmen ayrı bir olay zaten.