Aldıktan sonra pişman olduğunuz telefon var mı?
-SAMSUNG GALAXY Y(hala çok pişmanım)
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
HOMTOM HT7 tek geçerim 🙁
Markayı ilk defa duydum neymiş ki bu homtom?
Zamanında para biriktirip Galaxy Ace almıştım, Android'in ilk zamanları. Baya pişman olmuştum 😀 S5830i modeli olması da tuzu biberi olmuştu...
Efsane Ace bende de Y vardı bilirim o telefonları
Sony z2
Neden ki? 🙂 Ben hala kullanıyorum
@hamdi kapak kopması, kameranın leş ve pembe çekmesi, kamera camın buğulanması, ekranın kötülüğü sadece bir kaç sebep
@herakles kişiye göre değişir tabi 🙂 Ben servise verdim kapağı değişti. Ekranıda piyasadaki çoğu Android'den daha iyi bana göre. Kamerada da pembelik felan yok, sizin cihaz sorunlu partilerden galiba. DH'de de çok rastlamıştım. İlk modellerde öyle saçma sapan şeyler olmuş zamanında. Bende ön kamerayı hiç beğenmiyorum, gerçekten çok kötü 🙂
@hamdi İlk çıktığı zamanlarda almıştım 2500 bayılınca insan daha sorunsuz bir cihaz istiyor. Daha bulaşmam android cihazlara yeter çektiğim 😁
@herakles haklısınız 🙂
Zamanında Galaxy gio almıştım, ilk çıkanlardandı 1 yıl sonunda pişman etmeye başlamıştı. Ama yorumlara bakınca günümüz telefonları bu pişmanlıkları yenmişler gibi gözüküyor.
Lumia serisi galiba baştan başa pişmanlık
Telefon değil tablet var. Onu da aile bireylerine vermiştim. Şimdi ölü.
Koksoca şirket binlerce mühendis hiçbir test aşamasına sokulmamış mı cihazlar?
s6 edge mi? Enteresan
Neden ?
Nokia N97
Note 3 Türkiye sürümü,zaten zorunluluktan almıştım ne rom var düzgün ne güncelleme.
Bunlar sayesinde güzelim telefon rezil hale gelmiş,Almayın kesinlikle bu sürümü
Corby 2
P6 yı romlarla zar zor adam etmiştim yoksa kullanılmazdı.
GALAXY ACE
GMD 😀
gm4g
Yok
Galaxy Y... hafıza yok diye hiç bir şey yükletmezdi normal halinde. Çare rom atıp sanal bellek oluşturmak olsa da o da yeterli hızda olmadığı için saçma salak kasardı telefon 😀 Ama küçük, sevimli ve varla yok arası bir şeydi. Severdim keratayı.
Aynen en Son ekranını kırmıştım y nin
galaxy ace tabiki. İphone 3gs'den geçmiştim şarj tutmuyor batarya değişimi de pahalıya gelir diye. Üstüne birde para verip almıştım. Androidi o telefon ile tanımaktansa symbian daha iyi 🙂
iPhone 4 sonrası aldığım MOTOROLA XT910 RAZR. Performans berbattı, pek çok oyun kasıyordu, büyük hayal kırıklığıydı. Ardından aldığım General Mobile Discovery ile oh be demiştim, o iyiydi.
@ersin_gundem ısınma sorunu romlar geçmişti bende sanırsam 3 sene kullandım şu an babam kullanıyor çizik dahi yok telefonda 😀