Hayırlı Olsun Beyler (!)
#akış #konudışı #HaftalıkGündemeMalzeme #gündem #geliyoo #aramamotoru #yerli #haber @gamsizm @leventp @hkellecioglu
GÜNCELLEME:
ARA BUTONUNUN YANINA - MEKTUP - EKLENDİ ISRARLA OKUYUNUZ. 🙂
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

😆
Ben Elit arama motoru istiyorum.
1 milyon dolar gitmiştir şimdi. Ama yerli güzel 👍
mektup yok
Hocam 10 milyon USD versem satar mısınız ? Biliyorum 10 yıllık emeğinizin karşılığı bu değil ama benden ancak bu kadar çıkıyor . Yerli ve milli olmanız nedeniyle teklifimi 40 milyon liraya çıkartıyorum .
Iyi de bu yerli degil ki.
Teknoseyirli
🙂
Su siralar igrenc espri yapan fazla kalmadi, arayan soran olur belki dedim 😛
10 değil 50 yıllık emek. Saygı duyun biraz. Bu ne hadsizlik
@atokyuz Facebook geçermisin ?
Mektupsuz olur mu hiç? 😀
@aytacesmebasi Her noktada belirtildi.En alt kısma bakarsan açıklama var.Sitenin açıklamasında (!) işareti var.Sanmıyorum ki yanlış anlaşılma olsun.Zira türkçede bu duruma tariz deniyor.Yine de istenirse kaldırırım sıkıntı yok.
EDİT: Alt bölümdeki açıklamayı güncelledim bidaha bakarsanız artık içiniz rahat edecektir.
@ozmo 🙁
Logoyu bilerek mi bulanık yaptın hocam?
@huseyinekrem Hayır.Yeterince uğraştım da o detayı atlamışım bi zahmet o da öyle kalıversin. 😛
@temp Flash player kullanmamanın faydaları 😀
O pampanın ... ... ... ... ... .. . . . .. . . . . . . . . . . ALERT...
@ucustakipilot @huseyinekrem @ozmo @huseyinekrem @aytacesmebasi @holyjohn @flashock @at @supernova @ameledervis @zirkenyum @pauselife @madao @emre-k @seramik_demlik @mahmutozcn @phoenixim @kaan201645alp @mehmet @tascagdas @agab @cemkoc @mimeci @ozgurg @atokyuz @shadowmere @okan-kilicarslan @airoso @aniliyidogan @damarberk @ercangvn
GÜNCELLEME:
ARA BUTONUNUN YANINA MEKTUP EKLENDİ ISRARLA OKUYUNUZ. 🙂
@temp İçinden bir **k çıkabilir güvence veriyor musun?
Edit samanyolu çıktı.
@temp yazılar çok yavaş geliyor. Hızını artırabilir misin. Mektup kısmından bahsediyorum, Chrome ile mobilde çok yavaş
@phoenixim İşin eğlencesi orda aslında ama bir bakayım. 😀
@temp kapatmamak için kendimi zorladım öyle söyleyeyim 😀 biraz fazla yavaş olmuş
@phoenixim %50 hızlandırdım.
@temp Tamamdır, bu şekilde daha iyi oldu
Yerli 🤑
boş sayfa geliyor
@frt Pardon üzerinde uğraşırken hata olmuş, düzeltildi.
@temp hala boş
@supernova Çerezleri , önbelleği v.s. temizleyin tekrar deneyim hocam sıkıntı olmaması lazım.
Mektupda süper olmuş hocam eline sağlık 😁
@mehmet Ne demek görevimiz 😀 Mesaj yerine ulaştıysa ne mutlu. 🙂
@temp inşallah gerekli mercilere ulaşır veya ulaşmıstır 😀
Teknoseyir ismi ve logosu kullanılmasa iyi olur aslında. En azından birkaç harf değişmeli.
Üst tarafa teknoseyir'e adwords bölümüne koysanız süper olurdu. 😀 Yalnız adres çok tutar ve kullanılır ise google indeksini kullandırmada para istiyor diye aklımda kalmış.