İntel AMD'yi satın alırsa acil gündem toplantısı yaparız diyen TS ekibi, Samsung batıyor neden gündem yapmıyorsunuz?
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Samsung batmaz.
İntelim Amd yi satın almasıyla samsungun batması(ki batmaz bence) nasıl bir birine benzeyebiliyor ?
Samsung telefondan ibaret bir firma değil. Telefon yapmazsa, tank yapar, tank yapmazsa, araba yapar. Güney Kore batmadıkça, samsunga hiçbirşey olmaz. Ama bir durum değerlendirme videosu bekleriz 😂
Güney Kore batar, Samsung batmaz de sen ona 😀
17 milyar dolar zarardan bahsediliyor. Yatırımcılar açısından daha güvenli şirketler var. Pek çok fabrika kapatılması ve Pek çok Ar-Ge faaliyetine son verilmesi gerekecek. Bir de bundan sonraki telefonlarına insanlar güvenebilecek mi? O da ayrı bir soru tabii. Şirketin değiştirip güvenli dediği telefonlar da patlıyorsa kullanıcılar için bu ciddi sıkıntı....
türkiye batar samsung yine batmaz...
Samsung batar ha Güzel espiriydi güldürdün.
Samsung batmaz 😀
Adamlar dozer yapıyor ne batması. 😀
Anlamadığım rekabet iyi bişey değil mi..? Samsung'un durumuna neden bu kadar sewiniliyor ki..?
çünkü samsung Android dünyasında neredeyse tekel konumunda. Rekabet için diğer Android üreticilerinin güçlenmesi lazım.
@frt Ama bunun için Samsung'un tökezlemesini beklemek yerine onların kendını geliştirmesi gerekmez mi..?
@frt Yalnız diğer üreticiler o ikramı ellerinin tersiyle ittiler. Samsung S4 ve S5'te çok kalitesiz iş çıkartırken Htc elit pozlarıyla, Sony su geçirip geçirmemeye karar vermekle, LG cihazın fiyat performans durumuna odaklanmayıp gelişselerdi liderliğe aday olurlardı. Çinliler zaten anca uyandı işe. Diğer firmalar altın tepside sundu liderliği Samsung'a. Onlarda S6'da yerinde hamle yaptılar. S7 güzel yükseltti Note 7 tepe noktası olacaktı ki kendi ayaklarını kaydırdılar. Ama Android pazarının lideri hala Samsung olarak kalır. Apple'a karşı rekabette geriye düştü baya.
hahaha kore batar samsung batmaz
Samsung batıyor mu 😀 bir telefon yüzünden dünyanın en çok teşefon satan firmalarından biri, kaldı ki bu firma dozerden tut televizyona bozdolabına kadar üretim yapıyor, batar mı allah aşkına 🙂
Daha iyi ekskavatör mü çıktı, daha iyi yük gemisi mi çıktı? Samsung'un ekonomisi Türkiye'den büyük
Samsung da batar Apple da. Yeter ki yatırımcının ilgisi kacsin. Kaldı ki samsung'un 100 lerce sektörde olmasının hiç bir önemi yok. Zira her çeyrek açıkladığı karın %90 i mobil sektörden.