Paylaş Paylaş

Turkcell T60 akıllı telefon incelemesi

Turkcell'in yeni 'operatör telefonu' T60'ı inceliyoruz. Bakalım Turkcell T50 ile yakaladığı çıkışı T60 ile sürdürebilecek mi?

Örnek fotolar için tıklayın.

Genel Özellikler

- Snapdragon 615 işlemci
- 4+4 A53 1.5 GHz ve 1 GHz çalışma frekansı
- 2GB RAM
- 16 GB dahili depolama ve MicroSD kart
- 13 MP ana kamera 5 MP özçekim kamerası
- 5 inç ekran 1280x720 IPS
- 4G
- 802.11 b/g/n
- BT 4.0
- 2400 mAh

 

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ozgur @ozgurozgur

    Uzun süredir incelemesini beklediğim telefon çok teşekkürler

  • pectenoid @pectenoid

    İzlemeden önce hemen bir yorum girişteki solda aşagı inen sosyal medya adresleri animasyonu çok güzel olmuş 😀

  • PhoeniXim @phoenixim

    M4 Aqua mıydı Sony'nin yeni telefonu, onun incelemesi yapılacak mı? Veya Z3+

  • Murat Gamsız @gamsizm

    Luxmetre ile ölçüyoruz. Voltcraft'ı üreten markanın cihazı.

  • Farti @cromwelle

    Aynen öyle olmuş güncelleme almıyacak olması ile gençlere yönelik değil bana görede.

  • internettin hoca @internettin-hoca

    Güllaç gibi nefis olmuş ellerinize sağlık 🙂

  • fsh77 @fsh77

    Erkekleri iyice hatunlaştırıyorsunuz el bakımıymış 🙂 onu hatunlar yapsın bence ! Tırnağını kesersin biter.

  • daldiy @daldiy

    Belki bende sorun vardır ama bu cihaza ve vodafone cihazına baktım malzeme kalitesi yerlerde.Azimle ve yılmadan moto g kullanmaya devam ediyorum.Ben alt ve üst çerceve eşit oranda olan ve sanal tuş olmayan bir cihaz derdindeyim.Yatay ekranda film izlerken o orantısızlık beni deli ediyor. m1 note veya m2 note cihazları bana yakın gibi. Takipdeyim.

  • Murat Gamsız @gamsizm

    Bazılarını ben gösteriyorum. Karışık.

  • Şevki aksu @tutuklu8

    Ben sizi anlamıyorum. Elimi alacaksın telefonumu. Çirkin bişey olmadıkça gerisi laf.

  • Mr. Paramedik @mr-paramedik

    Ürün şu an için iyi görünebilir. Ancak hiçbir zaman güncelleme almayacağını bilmek bile bu ürünü almamak için yeter. T50 çok daha şık görünüyordu bana göre. Donanım/Fiyat olarak da uygundu zamanında. Ama sonuçta o da bir operatör telefonuydu ve sonu diğerlerinden farksız oldu. Güncelleme almadı ve almayacağı resmi ağızdan açıklandı.

    Şayet bu fiyat segmentinde telefon alacak olsam operatör telefonu olmayan marka ve modellere yönelirim. Hem içinde hiçbir zaman kullanmayacağım sayısız uygulamayı da görmek zorunda kalmam.

  • exxory @exxory

    İncelemeyi mobilde olduğum için izlemedim ama operatör telefonları için şunu söyleyebilirim. Taksitin kalkması ve uygun fiyat olması insana cazip geliyor TS kullanıcıları Bu telefona teknik olarak bakabilir ama T50nin 500 bin sattığını düşünürsek dışarıda Android hangi sürümü olduğundan çok WhatsApp ve facebook A girmesinin daha önemli olduğunu düşünen binlerce insan var. T60inda iphone 6 kasasına benziyor olması daha çok cazip kılacak bir sebep

  • AliOsman @kozmonot271

    gerçekten telefon incelemesi gördüğümde çok hoşuma gidiyor 🙂 hemen izliyorum. keşke şu yeni telefonlarda gelse m4 aqua, smart 6 vs..

  • RemziK @remzi-kurtbasan

    Alt ve orta kesimde bence GM 4G öne çıkıyor.

  • Fatih Kınık @fatihkinik

    güncelleme bıdı bıdısı duymamak için bundan daha düşük donanımı olmasına rağmen GM 4 g aldım. google klavye bile 5 defa güncellendi aldığımdan beri.. valla alacaklara duyurulur

  • Özkan Yılmaz @ultimance

    Snapdragon 615 gayet başarılı bir işlemci olmuş. Umarım yeni Lumia modellerinde de görürüz de kurtuluruz Snapdragon 400 lerden 🙂

  • Sezer SEVİNÇLER @sezers

    güzel bir inceleme olmuş geçen gün babama telefon alacakken smart 6'yı inceledim benim 5" telefonumdan hafif gibi geldi ve bence tasarımıda sade ve güzel duruyor. Vodafone'lu olduğum için Türkcell T60 yerine Vodafone Smart 6 yada sizinde dediğiniz gibi LG G2 yada Sony Aqua 4 güzel rakipler olmuş. Umarım Smart 6'yıda incelersiniz.

  • Tuncay Kızıldağ @tnc-designer

    Zamanında huawei - türkcell telefon vardı, dolu abuk subuk program vardı ram 300 mb filandı.. ben o telefonun orjinal türkcell olmayan rom atmıştım .. ram hatırı sayılır boşluk ve o saçma programlardan kurtulmuştum... garanti işi soracak olursanız... normalde yazılım ile garantinin bir işi yok .. ama yine de servis sıkıntı olmasın diye orjinal rom yedekte pc ye indirmiştim

  • İzzet @izzettimur

    Telefonun tasarımı kötü ben beğenmedim arayüzüde çok basit bir telefonmuş hissiyatı veriyor.ZTE diye bir marka şahsen almam aldırtmam,içi gereksiz bir sürü uygulamayla dolu android özgün bir platformsa bu özgürlüğü kısıtlamamak lazım gereksiz uygulamalar depolamadan yiyor Benim favori telim HUAWEİ MATE 7

  • HasanÖfke @simulasyon

    muhtemelen ya bu ya da t50 modelini babama kilitlediler hayırlısı olsun ne diyeyim

  • Milimetrik @milimetrik

    @gamsizm abi o Migros uygulamasını yazan benim. Bırak dursun telefonda, reklamım oluyo =)

  • ciddiyetsiz @ciddiyetsiz

    gözümde vodafone smart 6 daha iyi. zaten aynı üretici aynı para bir miktar daha fazlası. bu tarz operatör teli alacaklara smart 6 tavsiye ederdim şahsen.

  • Kadir Gündüz @kadirg1976

    Biz fakiriz peşin para alamayız usta...:=)))

  • erdem @ec

    pil performansı ıyımıs

  • Yıldırım Sertbaş @assasinezio

    @gamsizm bu cihaz ve video için demiyorum ama genel olarak teknolojiden ve teknoloji haberlerinden soğudum.sırf teknoloji ürünleri değil herşey ateş pahası.sizin işinizde zorlaştı site olarak.allah kolaylık versin.

  • sarpuli @sarpuli

    Vodafone modelinden biraz daha mantıklı bir seçenek fakat fiyatı 899 değil 599 en kötü 699 lira olmalıydı. Vodafone ön form dolduran herkeze 699'dan üst modelini verdi...

  • homosapien @biggestliar

    Çinli ZTE'e firmasına ürettirilmiş, düşük donanımına rağmen türkcell yazılımları ile şişirilmiş (root yoksa bu programları kaldırmakta yok...seve seve, sinir boza boza kullancaksın diyor turkcell), ZTE'nin adetli ve anlaşmalı alımlarda "BEDAVA" ya alabileceğiniz (BEDAVA mecazi kullanılmıştır). Turkcell iki yazılım yapıp Türk malı diye kakalamayı denediği, hatta bir süre reklamları sayesinde milleti inandırdığı, Ama amaç aslında iyi niyet değil, kazıklamak olduğunu canım ülkemin insanlarının yavaş yavaş anladığı bir telefon... Değil almak, vitrinde bakmak için bile vakit kayıp etmeyin. Madem bütçeniz bu kadar, kesinlikle ama kesinlikle GENERAL MOBILE ürünlerine bakın...

  • Fırat ➕ @frt

    o da bişey mi benimki 5.5" 720p 🙂

  • homosapien @biggestliar

    İnşallah bu yorumumu görür ve okursunuz sevgili teknoseyir.. Sizi çok sevdim çünkü bir kere yorum korkunuz yok. Diğer inceleme sitelerinde yorum yazdığınızda, yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanıyor (özellikle çok bilinenlerden biri öyle) bu ne demek biliyor musunuz ; "aman ha! bizi kötüleme, sen hiç bir şey bilmezsin biz biliriz, ben yalakayım ,sen de yala" demek. hatta pek çoğuna sırf insanları görece "yanlış" bilgilendirdiklerini düşündüğüm için yazdım ama maalesef hiçbiri yayınlanmadı.. Sizi en çok bu yüzden sevdim (hatta Levent'e o donanım bilgisi, kendisi ve benim gibi tüm Y kuşağına tarihi hatırlattığı için aşık oldum). Şimdi basıyorum tuşa, yorumum gidiyor, korkunuz yok, kompleksiniz yok, takıntınız yok...
    Şimdi geleyim mesajımın asıl konusuna: Bu tarz telefonların en cezbedici tarafı taksit dediniz; katılıyorum. Ama bence taksit bilgisinden biraz bahsetmeniz gerekirdi bence. Neden? çünkü telefonu taksitli almak için bir paket alınması gerekli yoksa peşin 899 TL (yani taksit yok) . Gelelim taksit olayına 24 ay taksitli olarak en ucuz 699 TL'ye alınabiliyormuş (bunu özellikle aradım ve sordum sadece merak ve bilgi paylaşımı için) ama sıkıntı şurada O zaman aylık türkcell' e ödemeniz gereken rakam Aylık 149 TL (149x24= 3576 TL) bu asla güncelleme almayacak olan ve satamayacağınız telefonu 699 TL'ye almak için 3576 TL ödemek gerekli.. Yok ben ayda 149 TL veremem derseniz telefon neredeyse peşin fiyatına yakın fiyatta geliyor. SD kart vs. 1000 TL..Bu bana şunu düşündürttü; "TRUKCELL'LİNİN GÜCÜ ÇEKİM GÜCÜ" DEĞİLMİŞ............................!!!!!!!... BU NE KADAR MANTIKLI?

  • Gönüldaş @gonuldas

    Telefon alırsam MİUİ V4 alarım başkası işime yaramaz.

  • Fenermentalist Kanarya @ozgur56

    Ya arkadaş çok ciddi soracağum gerçekten bi cevap verin bu telefonunneresi avantajlı ? Ya her operatör telefonunda yok tarife ile ucuza gelirmiş bilmemneymiş sallıyorsunuz yemin ediyorum sallıyorsunuz... Ya hangi tarife kaç liraymışta bu telefonla aldıgımızda bize ucuza geliyormus acaba...
    5 kurus indirim olmuyor aynı tarifeler normalde kaç liratysa telefonlada o paraya hangi avantaj.... Diiğer operatörlerin 3 liraya verdiğini 5 lriaya venren bir türkcel var tarifesi avantajlı olurmus. Bi baktınmı araştırdın mı avantajı gerçekten varmı diye...
    Bugün büyük magazaalara gittiğimzide zaten hepsi bi şekilde taksit imkanı sunuyor. Belki belki diye tanıtım yapıp sanki öyleymiş gibi yansıtma çabası anlaşılır gibi değil...

  • Bulut Fırat @kurabi

    Eklemek istediklerim var;

    Wi-Fi 5 Ghz desteklemiyor. Eve girdim modeme ulaşamadım, 2.4 e donmek zorunda kaldım.

    64 bit destekli işlemci olsa da 32 bit sistem kurulu, o sebeple bunu da artı özellik olarak saymaya gerek yok.

    Kamera arayüzü düzeltilmiş .

    2,5 yıllık yorgunluk barındıran HTC m7 ile karşılaştırarak yazıyorum gerisini:

    Arka kamera düşük ışıkta (çok da düşük değil) renkleri doğru göstermiyor.
    On kamerada yazılımsal HDR desteği dahi yok.
    On kamerasının açısı çok dar.
    Arka kameranın da açısı dar aslında.
    Hadi One arka kamerada 2um alıcı kullanıyor buradan karşılaştırmak haksızlık olur, ön kameraları arasında dahi çok büyük fark var.

    Deklanşör gecikmesi de cabası...

    GPS önbelleği temizlendikten sonra sadece GPS kullanarak açık havada yer bulması 4 dakikadan fazla sürdü (One için 1 dakika altında bu süre)

    *Ikıncı cihaz ihtiyacım olduğu için hesaplı çözüme gittim. Tarifemin kontratlı fiyatının üstüne 60 tl ekledi 12 aylığına, benim için 720 tl ye alınmış bir telefon oldu.
    Eski telefonumu ikinci elde o fiyata bırakamam (tarayıcı performansları aynı, uygulama açılış ve geçiş hızları da öyle) ona yanıyorum.

    Şiddetle tavsiye etmem kısaca bu telefonu.

    Karşılaştırma görsellerini ve test sonuçlarını da paylaşacağım yakında, takipte kalın.

    Ekleme: Stereo çift hoparlör çok büyük lüksmüş meğer. Plastik boru ile dinliyormuşum gibi geliyor bu telefonda

    Ekleme 2: Telefondan kurtuldum. İzmir'deki bir Teknosa 'da açılmamış kutusunda 700 TL 'ye satılan HTC One olduğunu öğrendim. Hedefimde o var.

  • LOOP @loop

    Bundan aldım 500 e şimdi bi sağlam kırılmaz camalmam gerek ama çok çakma şeyler var sağlam bir öneri bekliyorum bazı camlar ekranı düzgün göstermyor altındaki plastiğin kalitesizliğinden ötürü ne öneririsiniz?