Tüp aldım 560 lira olmuş. Aylık 300 lira belediye su faturası kitliyor. Elektrik bu ay 185 lira geldi. Türkiye şartlarında hakikatten elektrik bedava kaldı, su faturasından az geliyor 3 aydır.

BeğenFavori PaylaşYorum yap