Yılın En İyi Amiral Gemisi Adayı Sharp Aquos R6 Duyuruldu

- 6.6" (1260x2730) WUXGA+ Pro IGZO OLED Sharp üretimi panel
- 20,000,000:1 kontrast oranı, 2000nit parlaklık, 10-bit renk
- Dünyanın ilk 1-240Hz değişken ekran yenileme hızı
- Rich Color Technology Mobile yüksek renk doğruluğu
- HDR ve Dolby Vision destekleri
- Qualcomm Snapdragon 888 mobil platformu
- 12GB LPDDR5 RAM ve 128GB UFS 3.1 depolama
- 5000mAh batarya / Hızlı akıllı şarj / USB Type-C
- 3.5mm kulaklık jak yuvası, 1TB microSD kart desteği
- Stereo hoparlör, Dolby Atmos ve Hi-Res ses desteği
- Android 11 işletim sistemi (Üç yıl güncelleme desteği)
- Qualcomm 3D Sonic Max çift parmak destekli okuyucu
- 3D dokunma destekli ekran alanı
- IP68 (IPX5/IPX8/IP6X) suya toza dayanıklılık
- 5G SA/NSA ve Dual 4G VoLTE iletişim
- Wi-Fi6 802.11 ax, Bluetooth 5.2, NFC
- Dahili Google Asistan tuşu
- Ürün ölçüleri 162x74x9.5mm; ağırlık 207g
- Satış tarihi ve fiyatı açıklanmadı.
Sharp Aquos R6 Kamera Özellikleri
- Dünyanın ilk 1/1" telefon kamera sensörü
- Leica Summicron 7P kamera lensi
- 20.2MP f/1.9 OIS+EIS ana kamera
- 8K video çekim yeteneği
- Düşük ışık otomatik fokus ToF sensör
- 12.6MP f/2.3 delik içi ön kamera


Var yazıyor?
Ön kamera için ekranda delik varsa benim için çöp hükmündedir.
1 inç sensör ile çektiği fotoları hep birlikte göreceğiz.
@ozturka büyük ihtimal öyle olur zaten.
WUXGA+ ne ya 😀 Bu çözünürlük isimlendirmeleri iyice saçma olmaya başladı
Widescreen Ultra Extended Graphics Array ve plus'mış 😀 Harbiden çok uzun.
2.7K diyebilirsiniz.
Santim takıntısı olan aramasın. 😀
aklıma bu geldi
Bur görseli izninizle kendi kişisel Twitter hesabımda paylaşabilir miyim?
@umtk tabi ki
@carahankantay teşekkür ederim.
@orcun yormayın kardeşim bizi ekranın ortasında dursun işte. uğraştırmayın motormuş mekanik aksammış
"Teknoloji yapıyoruz. Satılacak ürün değil. "Demiş sharp
OLED + 2000 nit parlaklık, ne yapar? 40 yapar 🙂
@orcun Oneplus 7 de motorize kamera yok.
Tek gördüğüm batarya düşmanı bir telefon.
ne alaka 1" sensörlü diye bataryası çabuk bitmez...
@shaiph5t haklısın
@shaiph5t 2.7K, 240hz, 2000nit ile batarya düşmanı bir telefon.
@furkan4134 yok yahu apple ne yapıyorsa onu yapıyorlar işte tüketicinin bir şey istediği yok zaten elma gibi olsun yeter onun için.
Fantastik bir cihaz olmuş. Arayüz de umarım ZubizarettaOS falan değildir, ana ekrana bakılırsa saf Android görünümü var.
1 tane kamerami olurmuş en az 5 tane kamerası olmayan telefon alınmaz :)))
Kavisli mi o ekran?
1" sensörü neresine sıkıştırmışlar merak ettim
alt boşluğun bir işlevi var sen anlamazsın...
@orcun son kare nasıl gölgenin ışığı...
@orcun pandemide yok...