Cinsel ilişki yaşanmaması sebebiyle açılan boşanma davalarında iki tarafta fizyolojik ve psikolojik olarak sağlıklı ise kusur tamamen erkekte sayılacak. Yargıtay öyle karar vermiş.
Son bir saat içinde 115 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Saçmalığa bak. Yok öyle bi dünya vajinusmus diye bir şey var.
Tonla benzer hastalık var. Tek taraflı bişey değil bu.
Hastalık yoksa diyor kararda.
@ronniejamesdio Yine yanlış. Hastalık olmasa dahi cinsel ilişkiden kaçan kadınlar var.
Neyse demekki biz yanlış biliyormuşuz, ne de olsa en iyisini tarafsız yargı iyi bilir. 😛
Ya başı ağrıyorsa 🙂
Ha bende o aklıma geldi de paylaştım zaten.
Adamın kafasında borç harç iş güç vardır, olamaz mı yani?
Hele bu zamanlarda.
Evlilik delilik
Kaynak nerde? Ekşideki başlığı diyorsan bu yanıltıcı bir şey.
İki yerde karşıma çıktı ama neresiydi unutum.
Mantıklı bir karar.
"Erkekler 7/24 cinsellik istiyor ve buna her zaman hazır" algısının sonucu bu. Öyle bir şey yok.
Kendi adınıza konuşun lütfen. 🥰🥰🥰
@raw Maşallah ne diyeyim 😀
@kendifikri inşallah hocam. 🥰🥰🥰
"iki tarafta fizyolojik ve psikolojik olarak sağlıklı ise.."
haahah böyle çift Türkiye'de bir belki iki tanedir
Olay nedir?
yargıtay kararı.
@ronniejamesdio Link var mı arattım ama bulamadım
@protego bende iki yerde okudum ama unuttum neresiydi?
Türkiyede neden evlenilmez, örnekleri...
Bir tane de benden gelsin. Bir arkadaşla bayan bir esnafın dükkana girdik, ürün bakıp muhabbet ediyoruz. Kadının telefonu çaldı biraz konuştu sinirle kapadı sonra. Bize de kusura bakmayın sinirlendim deyip, içini döktü kısaca. Kadının oğlu astsubaymış, severek evleniyor ama 6. ayda boşanma noktasına geliyorlar ilk yıl sonunda boşanıyorlar. Kız tarafı boşanma başlamadan daha tüm altınları almış, evi boşaltmış gitmiş. Buraya kadar olabilir diyoruz istemsizce. Kadın asıl bombayı patlatıyor, boşanmadan sonra "Düğünde takılan tüm altınlar, damata ve hatta erkek tarafından takılmış olsalar dahi gelinindir" kararı uyarınca zaten aldığı altınları tekrar istemişler. Verdik diyorlar ama ispat edemiyorlar, mahkeme ispat edemiyorsan tekrar vereceksiniz demiş, icralık olmuşlar.
oha süpermiş bu ya. hakkaten bu ülkede evlilik tam bomba yani. yukarıdaki örnektekiler bu işi meslek haline getirmiş olabilirler.