Oyun Gündemi 2018/23
Kısa bir Game Awards 2018 değerlendirmesi.
Epic, kendi dijital oyun satış mağazasını açtı.
Rage 2, Steam’de çıkmayacak gibi görünüyor.
İngiltere Bağımsız İşçiler Sendikası, oyun endüstrisindeki crunch kültürüyle mücadele edecek.
Doom 25 yaşında! John Romero, yeni oyununu duyurdu.
Funcom, Conan Unconquered’ı duyurdu.
THQ Nordic, Carmageddon’un haklarını satın aldı.
Blood, geri dönüyor.
Metro 2033, filmi iptal edildi.
Metro Exodus’un çıkış tarihi değişti.
Detroit: Become Human, 2 milyon satış barajını geçti.
Blizzard, Heroes of the Storm ekibini küçültüp büyük ölçekli e-spor planlarını iptal etti.
Podcast olarak dinle
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS
Geri geldiler...
ilk yorum 🙂
Abi Podcast lazım arabada 1 doza ihtiyacım var
Valla gelmişler 😁
1 gün sonra geliyor podcast
yarina podcast gelir mi?
Gelir.
@ermanyurdakann https://teknoseyir.com/durum/993128#comment-3621546
steamda olmayan oyun benim için yok hükmünde.
@ermanyurdakann Kaçta uçak?
Bastion'a yalnızlık yakışır diye düşündük.
Ön siparişe çok karşı olmama rağmen 89 TL'lik fiyatına yenilip Metro Exodus'u almıştım. Erkene alınması sevindirici olmuş. Ayrıca yazarı da film konusundaki kararı için kutluyorum. Andrzej Sapkowski'ye de selamlar olsun 😃
Büyükler kendi sistemlerinden satsınlar. Steam'in (daha doğrusu Valve'in) de burnu sürtünsün biraz. Bağımsızlar da Epic'e kaysın. Konforunuzu koruma güdüsünün (başka program kurmayayım) sonucu tekeldir. Muhafazakar olmayın. Uzun vadede tekel iyi birşey değildir.
Carmageddon ile ilgili kaçırdığınız bir şey var. THQ Nordic geçen ay Bugbear'ı aldı. Piyasadaki en iyi hasar modellemesine sahip yarış oyunu Wreckfest'i yapan firma. Evet, son Carmageddon iyi değildi çünkü aynı formulü sadece daha iyi grafiklerle sunuyordu ve günümüz için yeterli değildi. Güncel bir oynanış yorumuyla ele alınırsa iyi birşey çıkabilir.
Çok kişinin bilmediği desura'yı bile kullanmışlığım var. Steam'i çok sevsem de alternatiflere hayır demem.
@nuguryurtsever bu oyununa kötü dediniz ya hakikaten oyun bilginiz i sorguluyorum https://youtu.be/scry4y-dBLg
Kötü mü demişim, tekrar dinleyin derim.
David Cage'in Omikron dışında gayet vasat olan oyun kataloğunun kaderini değiştirebildi mi, bence değiştiremedi, çok da iyi bir oyun değildi demişim. Kötü bir oyundu dememişim. Detroit'in teknik başarımının yanında başarabildiği pek bir şey yok açıkçası, bana kötü filmleri hatırlatmak dışında.
Oyun bilgimi her alanda sorgulayabilirsiniz bu arada. 🙂
@nuguryurtsever bu konuda farklı düşünüyoruz galiba 🙂 sizi izlemek her zaman çok güzel sizi çok seviyorum farklı fikirlerimiz olsa bile
@aslanmurat Farklı düşünceler her zaman güzeldir.
01:08 - Kısa bir Game Awards 2018 değerlendirmesi.
09:28 - Epic, kendi dijital oyun satış mağazasını açtı.
20:28 - Rage 2, Steam’de çıkmayacak gibi görünüyor.
24:24 - İngiltere Bağımsız İşçiler Sendikası, oyun endüstrisindeki crunch kültürüyle mücadele edecek.
29:11 - Doom 25 yaşında! John Romero, yeni oyununu duyurdu.
32:09 - Funcom, Conan Unconquered’ı duyurdu.
36:05 - THQ Nordic, Carmageddon’un haklarını satın aldı.
39:11 - Blood, geri dönüyor.
41:58 - Metro 2033, filmi iptal edildi.
48:00 - Metro Exodus’un çıkış tarihi değişti.
48:33 - Detroit: Become Human, 2 milyon satış barajını geçti.
52:27 - Blizzard, Heroes of the Storm ekibini küçültüp büyük ölçekli e-spor planlarını iptal etti.
hahaha
Yaşasın!
god of war ile red dead kapıştı ödül töreninde ikisi de Sony exclusive. bir diğer mevzu olan Detroit gibi ciddi hikaye tabanlı oyun arşivi var Sony nin. firma hikaye tabanlı oyuna ciddi bir şekilde yöneldi. bu konuda ciddi bir arşivleri var. Sony'nin hikaye tabanlı oyunları uncharted gibi yönelmesini nasıl değerlendiriyorsunuz. @nuguryurtsever
Red Dead exclusive değil.
@sedatkaplan Sony'nin hikaye tabanlı oyunlara önem vermesi elbette çok olumlu. Ellerinin altında çok değerli stüdyolar ve fikri mülkler var. Yeni nesilde de aynı ivmeyle devam edecekler gibi görünüyor. Yeni aldıkları stüdyolara bakılırsa Microsoft da benzer bir yol izleyecek. Hikaye tabanlı tek kişilik oyunlar ölüyor söylemi gerçeklerden çok uzak.
gece modcular(ben) arkaplanı beğendi.
yokluğunuz belli oldu gerçekten
e bu video youtube'da açık şu an 🤔
bir hafta sonra geliyor biliyordum
Gündemler bir gün sonra geliyor.
@nuguryurtsever hocam teknoseyirden girince yine plus alın videosu çıkıyor bize, video genele açıldığı zaman teknoseyir sayfasında da açılması gerek youtube'a girmesem görmeyecektim
@mali5481 Uyarı için teşekkürler. En kısa sürede düzelir.
Bu arada ufak bir düzeltme yapayım. Blood'ı konuşurken Monolith bu aralar ne yapıyor bilmiyoruz demişim. Oysa adamlar Shadow of Mordor ve Shadow of War’u yaptılar en son. Shadow of War'un ağzına kadar saçma sapan mikro ödemeler ve sonsuz grind ile doldurulmuş sisteminden ve anlamsız hikayesinden nasıl sıtkım sıyrıldıysa, oyunun varlığını bile hafızamdan tamamen silmişim.
Blood oyununu ilk olarak internet cafede kurup oynarken arkamda 10-15 kişilik izleyenler olurdu Kim ne derse desin, bırakın grafiği kaliteyi Oyunun ruhu bambaşkaydı beee.....
steam ın türk oyuncusuna yaptığı kıyak ortada ben tüketiciyim istediğim oyun hangi platformda daha ucussa gider ondan alırım epic steam e şu an rakip olma olasılığı görmüyorum
Ooo oyun gündemi de yeni stüdyoda hayılı uğurlu olsun
Boya kokusu var mı? 😍😎😎
Teşekkürler. Boya kokusu olsa anlardınız. :p
Oyunun başındaki mezardan çıkış anında söylediği 'i live again' cümlesi hala kulaklarımda
bu ikili başarılı, çok daha iyi gidiyorlar.Anlatış ve sohbet dilleri bozulmaz umarım.Sayelerinde hiç bilmediğim oyunları aldım:D
Ne mutlu bize. 🙂
Epic önce oyun yükleme programını ve güncelleme yöntemini geliştirsin. Steam oyunlarım çok fazla yok fakat Steam programı ve oyunlar harici bir 500 GB disk üzerinde kayıtlı ve istediğim yerde istediğim bilgisayara bağlayarak sadece varsa güncelleme yaparak oyunlarıma hızlıca erişebiliyorum.
Şom ağzımızı açtık bekliyoruz bakalım. Bari bu sefer bir şey olmasa.