İyi akşamlar,bulut depolamada şuan en çok kotayı hangi servis veriyor ? #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 8

Dostlar kardeşimin Samsung Trend Plus cihazı var ve yavaşlamasından çok şikayetçi bildiğiniz seri hızlı rom var mıdır ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Akıllı telefonun temeli İOS'tur.Adam gibi adamdır.Aksini iddaa eden Android bebesidir.(Herkes yeni kavgaya davetlidir.)

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 15
  • cyrix386 @cyrix386

    akıllı telefonun temeli olsa olsa windows ce, geos ve symbian os'tur cahiller.

  • Musa AKKAYA @musyakkaya

    En iyi OS şu 50 liralık samsung'ların içindeki sanırım şu şarjı 1 hafta giden 😀

  • Emre Mert KARACA @mert41994

    Ya aksiyon olmasında şimdi Symbian varken kaç senelik iOS nedir 😀 Bu Android bebeliği falan değil samimi olarak söylüyorum ben iOS'i ancak o platforma geliştirme zorunluluğum olursa kullanırım. Kendim isteyerek hoplaya zıplaya iOS kullanmam. Sebebini de açıklayayım. Tamam gerçekten güzel bir işletim sistemi, fakat teknik açıdan baktığında sana sunulan şeyle para mukayesesi yaptığımda vicdanım rahat etmiyor. Abi çok pahalı. Ya şimdi bir kıyas yapacağımda güncel bir iPhone ortalama 2.500 TL. Biz o paraya 55" Full HD Televizyon aldık. Hani parçaları hesaba kattığımızda en pahalı ürün ekran. 6" nerede, 55" nerede. Aynı ekran değil belki de hani telefon ekranının 6 inçi ile tv ekranının 6 inçi arasında ne kadar fark vardır? Donanım ortalama bir iPhone donanımı ile aynı. Yani 4S-5 civarlarında falan.

    Ayrıca şunu da açıkca dile getireyim. Etrafımdaki 50 kişi ile mini bir anket yaparsam bunun yaklaşık 30'u iPhone kullanıyor. Direk dile getirmeselerde onlar için bu telefon bir statü göstergesi. Ya biz iş adamı vs. değiliz kime neyin statüsü? Zaten olanda çok trajikomik oluyor. "Telefona 2.500 verebilecek kadar zenginim ama ne uygulama mağazasından bir uygulama alacak kadar param var ne de kontör alabilecek kadar" Evet cidden bunu görüyorum. Ya altı üstü 20 lira ayda kontör ortalama.

    Konu iOS'den kaydı biraz ama öyle olunca iOS dediğin zaman yanında iPhone bundle olarak geliyor. Kafamda baya dağınık kusura bakmayın.