Bilim ve teknoloji dünyasında geçtiğimiz haftalarda gerçekleşen önemli olayları derledik.
Rosetta uzay aracı kuyruklu yıldıza inerek/çarparak görevini sonlandırdı. (Video)
NASA, Jupiter’in uydusu Europa’da büyük ihtimalle fışkıran su kütleleri tespit ettiğini duyurdu. NASA
Elon Musk, SpaceX’in Mars’a koloni kurma planlarını anlattı. (Video)
Türkiye Uzay Ajansı için çalışmalar tamamlandı.
Önümüzdeki yıllarda Çin, bilim alanında adından daha çok söz ettirecek.
ABD’li bilim insanları yeni bir teknik kullanılarak üç ebeveynli bebek dünyaya getirdi. Alternatif
Bilim insanları sağlıklı insan embriyosu üzerinde DNA değişikliği denemeleri yapmaya başladı.
Astronotların uzayda ağırlığı nasıl ölçülüyor. Diğer video.
Kaybolan yıldız tespit edilen ilk başarısız süpernova olabilir.
Tardigradlar radyasyondan korunmak için DNA’larına özel bir kalkan üretiyorlar.
Erkek araştırmacıların kokusu kemirgenlerde ağrı yitimine neden oluyor.
NASA: Biz burçları değiştirmedik sadece doğru hesapladık. (Kitap önerisi)
İngiliz Veterinerler Birliği bazı köpek türlerinin sahiplenilmemesini istiyor.
3B yazıcılarla inek olmadan süt üretmek mümkün olacak.
Laboratuvar ortamında geliştirilen kemikler domuzlar üzerinde iyi sonuç verdi.
Birleşmiş Milletler, beş yıl içinde ilk uzay görevini başlatmayı planlıyor.
MIT’nin geliştirdiği oyunda sürücüsüz araç kazalarında kimin öleceğine karar verebiliyorsunuz.
Su rezervuarlarının küresel ısınmaya etkisi daha önce tahmin edilenden daha fazla olduğu ortaya çıktı.
TED Konuşması: Nükleer enerji korkusu çevrenin kirlenmesine neden oluyor.
Kel olmanın faydaları.
Koton tavsiye ederim. Gömlekleri çok iyidir özellikle, 5 yıldır giydiğim bir gömleğim var. Ayrıca tasarımları da fena değildir.
Diğer ürünleri nasıl peki ?
@atokyuz 100 kilo bir insan olarak, ki herkes aynı ağızdan göstermediğimi söylüyor şaşırıyorum boyum 1.75 veya birkaç santim uzundur, 2 pantolonlarını 1 sene giydim daha sonra ağından aşınarak yırtıldı
@vuralt62 Koton pantolonları için mi söylüyorsun bunu ?
@atokyuz evet
Ayakkabı olarak columbia lardan çok memmunum. 1 ay daha az yer yine columbia alırım. Rahat hem koku yapmıyor ayrıca benim modelde hava alıyor.
Ürünleri benlik değil, treking tarzında istemiyorum ben. Normal bilek altı kundura düzeninde olabilir ama sivri burunlu falan değil, casual tarzında. Resim'de ki gibi daha çok, sağa sola giderken daha çok. Düğüne falan giderken de giyeyim gömlek ve koton altına.
@atokyuz sabah olsun foto atayım bir tane. Sizin istediğiniz tarzda. Yine columbia dan
@emrebn 5 gün oldu, sen gelmez oldun 😀
@atokyuz hocam kusura bakmayın benim aklımdan çıkmış 🙂
kot kesinlikle mavi'den, zira benim bedenime başka markada yok, t-shirt içinse lcw gayet uygun. senelerde kullanabiliyorum
Ayakkabi = Lacostle koku yapmaz bazi istisnalar disinda. Ve hakikaten sağlam ve şık ayakkabilar uretiyorlar.