Xbox One 500 Gb + 2. Kol +GTA 5 +Mortal Kombat 1100 TL'ye satıyorum.
Herhangi bir kozmetik sorunu yok. Çok az kullandım zaten. Fotoğraflarını isteyene atarım.
İsteyene içinde The CREW, Rainbow Six: Vegas 2, Warriors Orochi 3, Spelunky, Tumblestone bulunan hesabımı da veririm.
Satmamın nedeni ise Nintendo sevdamın ağır basması 🙂 Hardcore oyunculuk bana göre değil 🙁
Dileğim TeknoSeyircilere gitmesi.
Sahibinden'de get açılır.
#xboxone #xbox #Satılık #Xbox1
yahu ben marioyu zeldayı seviyorum 🙂 xboxtan da pişman değilim hatta iki konsolu da kullanan biri olarak ps4e tercih ederim ama oyun oynarken tatlışlık görmek istiyorsam demek ki 🙂
Sahibinden'den get ilan açarak vereceğim bu arada.