Oğlan cd kutusunu bulmuş. Güzel nostalji oldu.
#TozluRaflar

Oğlan cd kutusunu bulmuş. Güzel nostalji oldu.
#TozluRaflar

#RX9070XT
Yıllar sonra yeni nesil bir kart aldık. Tekrardan heyecanlanmak güzel hissettirdi.

3 değişik amd kart kullandım. sürücüleri çok fazla silip yüklemem genelde. Hiç bu sorunlarla karşılaşmadım. Ben şanslıyım herhalde.
Güle güle kullanın.Darısı başıma 🙂
teşekkürler. milyonlarca kart üretmiş bir gpu üreticisine sürekli sorunlu yaftalaması yapılması biraz yapay geliyor açıkcası.
Hayırlı olsun. Half life 2 çıktığında ati radeon 9550ge almıştım o dönemden beri ara sıra AMD kart kullanırım hiç sorun yaşamadım.
Hayırlı uğurlu olsun 🙂 hangi siteden aldınız veya dükkandan diyeyim?
@amurado ben çıktığı günden beri bakıyorum HB'de XT'yi hiç göremedim ya, bende mi görünmüyor sadece 😀 Sizde görünüyorsa link atar mısınız?
@leventp #HaftalıkGündemeMalzeme

Özetle:
Güç zehirlenmesi yaşayıp salak salak şeylerle uğraştık, tüketici ne istiyor diye bakmadık, çüvalladık. Asıl ne yapmamız gerektiğini anladığımızda, daha iyi bir Steam, artık geç kalmıştık. Başka bir alternatif olsak bile insanlar alışkanlıklarını niye değiştirsinler ki?
Oyun dünyasının içinden gelmeyen hiç bir sistem Steam vd. gibi ayakta kalamaz. İkincisi, Steam geri kalanlar içinde Indie'ye en çok imkanı tanıyan sistem dolayısı ile de popüler. Üçüncüsü de Ethan'ın dediği gibi bu olay sadece oyun satışı değil, sosyal bir platform ve özellikle sosyal imkanlarını pandemi esnasında çok güzel gösterdi (hem yazılı hem de canlı iletişim imkanları ile). İnsanlar Zoom, MS Teams, Google Talk vs arasında gidip geldi ama Steam'cilerin zaten vardı.
Bu haftaya giremedi bu mesele. Güzel itiraflarda bulunmuş, inceden ders tadında.
Ts'ye girip bi bakayım, Recep'i savunmuşlardır kesin dedim şaşırmadım.

@orcun siyaset yasak degilse ban yemem. 9 senede kimseye hakaret etmedim spam atmadım, biraz damarına bastım insanların siyaseten.
@orcun diğer malum parti fanboylugunda sorun olmayacak mı? Samimi soruyorum lütfen yanlış anlama.
@orcun Siz niye sakin sakin tartışıyorsunuz? Hayır yani niye sakinsiniz? 😀
Her saniye bu adamların yorum yada durum paylaşmasını mı bekliyorsun? yada bunlar senin yan hesabın mı? Saniyesine geri dönüş de yapılmaz ki!
Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Geçenlerde aklıma geldi çocukken aldığım oyun dergilerini ve içinden çıkan dvdleri neden saklamadım düşüncesi. Keşke PC tarafında oyunlar hala fiziki olarak satışa sunulsa.
Oğlan buldu ise sorun yok.Bizde hatun buldumu atıyor.
🙂 kullanmayacaksan atalım dedi, kullanmayacam ama atmayalım dedim.