@leventp #HaftalıkGündemeMalzeme

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ekrem @huseyinekrem

    Özetle:

    Güç zehirlenmesi yaşayıp salak salak şeylerle uğraştık, tüketici ne istiyor diye bakmadık, çüvalladık. Asıl ne yapmamız gerektiğini anladığımızda, daha iyi bir Steam, artık geç kalmıştık. Başka bir alternatif olsak bile insanlar alışkanlıklarını niye değiştirsinler ki?

  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    Oyun dünyasının içinden gelmeyen hiç bir sistem Steam vd. gibi ayakta kalamaz. İkincisi, Steam geri kalanlar içinde Indie'ye en çok imkanı tanıyan sistem dolayısı ile de popüler. Üçüncüsü de Ethan'ın dediği gibi bu olay sadece oyun satışı değil, sosyal bir platform ve özellikle sosyal imkanlarını pandemi esnasında çok güzel gösterdi (hem yazılı hem de canlı iletişim imkanları ile). İnsanlar Zoom, MS Teams, Google Talk vs arasında gidip geldi ama Steam'cilerin zaten vardı.

  • leventp @leventp

    Bu haftaya giremedi bu mesele. Güzel itiraflarda bulunmuş, inceden ders tadında.