Samsung Galaxy Tab S Ön İnceleme
Samsung'un iddialı tableti Galaxy Tab S ofisimize geldi. Biz de kutuyu açıp ilk izlenimlerimizi paylaştık.
Samsung'un iddialı tableti Galaxy Tab S ofisimize geldi. Biz de kutuyu açıp ilk izlenimlerimizi paylaştık.
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Samsung Not 3' te çok güzel bir tasarım anlayışı yakaladı. Note 3 sonrası bu tasarım ı bir çok üst seviye cihazında görüyoruz. Tab S' te ilk izlenim olarak çok premium hissi yaratıyor. AMOLOED ekranda işin kaymağı olmuş.
Tablet piyasasında @hkellecioglu da dediği gibi haklı bir Apple egomonyası mevcut. Esasında haklı bir üstünlük çünkü her nekadar donanımla domine edilmeye çalışılsada malesef rakibi yok. Bunun sebebi Google Mareket' teki optimizasyon sorunları ve şanslıysanız cihazınıza gelen birkerelik Android güncellemesi.
Diğer bir konuda ikinci el. Malesef tablet işi telefon gibi değil. insanlar sıklıkla telefon değiştirebiliyor ama iş tablete geldiğinde alıcısı ürününü uzun vadede kullanmak istiyor . Yukarıda söylediklerimden mütevellid üstüne birde sıksık çıkan amiral gemileri eklenince cihazın değeri ikinci elde epey düşüyor. Bu bi taraftan cihazın ikinci elde talebini düşürüyor diğer taraftan mevcut kullanıcının cihazadan soğumasına sebep oluyor. Dolayısıyla sonuç hüsran oluyor.
Kıyaslamak için değilde örneklendirmek açısından Apple la karşılaştırmak istiyorum.
Apple Store ilk günden bu güne kadar hep derdli toplu yapısı ile rakipleri tarafından imrenilerek bakılan bir servis olmuştur. iPad' ler minimum 3-4 yıl boyunca amiral gemisinin kullanabildiği tüm güncellemeleri alabilmektedir. Yılda 1 kere yapılan model güncellemeleriyle güven yaratır, değer kaybı kabul edilebilecek miktarlarda olur.
Daha söylenecek çok şey var ama özetleyecek olursak; Bence Android için tablet üretenlerin tasarım, performans konularının yanında müşteriye kazanım sağlıyacak stratejiler gerçekleştirmezse geri kalmaya devam edecekler.
Buraya kadar sabredip okuyanlara teşekkur ederim. İncelemeden sonrada fikirlerimi paylaşmaya gayret edeceğim. Saygılarımla.
Söylideklerinize aynen katılıyorum.
Almanyadan 600 euro gibi fiyata 1200 bilmem baç çözünürlüklü Samsung Galaxy Note'u aldında daha yarım sene geçmeden HD ve biraz sonrasında Super HD modeller çıktı
Parayı düşürseydim bu kadar üzülmezdim...
Ben tableti dergi ve kitap okumak için aldım.
Beni apple dan soğutan belleğine doğrudan erişim imkanı vermemesiydi
Bunca yıl geçmiş olmasna rağmen saygın hiçbir yayın kuruluşunun Android uygulaması yok
(National Geographic, GEO, Scientific American, Discover, vs...)
Örneğin Scientific American'ın Türkiye'de basılı satış fiyatı 43 TL
Ipad'im olsa yllık dijital abonelik 30 dolar civarı....
Dergi'yi bulabilsem sıkıntı yok, ama Discover dergisi zor bulunuyor mecburen Zinio uygulması üzerinden bir yıl abone oldum ama lezzet vermedi
Samsung'a verdiğim 600 euro'nun acısı geçer geçmez büyük ekranlı bir Ipad alıcam
*Son Not: Samsung'un 12 tabletindedenem fırsatım olmadı ama dergileri zoom yapmadan gerçek sayfa düzeniyle okumak mümkün gibi gözüküyor, o da ayrı mesele
çaktırma sürü psikolojisi 😀
Şunun ekranının yarısı kadar ekranlı tablet olsa daha ilgimi ceker samsung
Bu aralar tablet almayı düşünüyorum.
@soulmy beni test eden bir bilim adamı gibi düşün
Telefon alacağıma bunu alıp ucuz bi tel ile devam etsem mi diye düşündüm. 1200 lira iyi fiyat
bencede
Ne diyem mahmut mu diyem
Tablet piyasası yavaşlamaya mahkum, geçen sene tablet alan birisi her sene tableti yenileme ihtiyacı duymuyor doğal olarak. Ürün güzel görünüyor ama pazar doyuma ulaştı, alan aldı.
Bence daha doyuma ulaşmasına epey var, ama haklısın tablet her sene yenilenen birşey değil. Alanlar yenilemez kolay kolay. Ancak tableti olmayan çok insan var daha.. Üzüldüğüm nokta ilk tablet deneyimini android ile yaşayanların yaşayacağı tatminsizlik...
6.6mm baya iyiymiş hem de 7900 mah bataryayla.
fiyatlarını biraz düşürse daha iyi olacak samsung
Samsung'u hiç sevmem ama bu cihaz beni etkiledi hem fiyat hem batarya bakımından bakalım pil testleri nasıl olucak erken konuşmamak lazım
Ürünü geçende inceledim de baya güzel ve hoş yapılmış. Android tablet için alınabilir cihaz.
Fason olmayan bir tkutu açma nasıl oluyor yada fason bir kutu açılışı ne demek?
Video izlerken zevk almak gibi bir niyetin varsa farklı türde videolar öneririm 🙂
telefondan/tabletten film izleyenler için 4:3 katlanılamaz bir oran yalnız. 16:9 candır.
Hamdi Kelleci bi ısınamadım sana
Açıkçası ilk gördüğüm zaman ben de öyle demiştim. Alışkanlık işte ama bence çok keyifli bir konuşması var. Ses tonundan mıdır bilmiyorum ama ufaktan Levent Abi etkisi yapabilir ileride.
@recepyazgan = teknopatrecep ?
sony'nin z2 tableti yılın en iyisi seçildi. Onla ilgili bir inceleme olacak mı?
İpad air varken biraz düşündürücü ama inceliği çok hoş
iPad, samsung note 8 tablet ve nexus 7 (1. ve 2. nesil ) tabletler kullanan biri olarak. Şuan sadece ipad air ve nexus 7 (2. nesil) kullanıyorum.
Android tabletlerin hiçbiri Apple iPad'lere rakip olamaz. Tabletleri günümüz akıllı telefonlarından ayıran en önemli yanı, tablete özel uygulamaları kullanıyor olmak. Tablete özel uygulama arayüzlerinin keyfini yaşamadığınız sürece, elinizde tablet sadece daha keyifli video film izlemeye ve internette sörf yapıp, e-posta okumaya/yazmaya yarar. Onun dışında android tabletin size vereceği daha fazla birşey olmuyor.
Samsung içerisine tabletlerine özel kendi uygulamalarını koyuyor. Dolayısı ile gerçek tablet deneyiminiz, Samsung'un yada Asus'un sadece kendilerinin sunduğu yazılımlar ile kısıtlı kalıyor.
Apple uygulama marketindeki tablet uygulamalarının sayısı, çeşitliliği, kalitesi yanında maalesef android market yerlerde sürünüyor. Firmaların android tabletlere getirmediği güncellemeler ayrı bir sıkıntı. (o yüzden nexus dışında tablet alınmaz android platformunda)
Cep telefonu uygulama sayısı ve kalitesinde apple'a çok yaklaşan android market, tablet tarafı için de birşeyler düşünmediği sürece, android tabletler ile gerçek tablet keyfi ve fonksiyonu yakalamak imkansız.
Linklerde mi sıkıntı var yoksa ben mi videoyu zor buldum. Video yerine foto gösterdi birkaç kez.
Galaxy tab s 8.4 versiyonunu aldım ve keyifle kullanıyorum.İnce ve çok hafif s5'in tablet versiyonu olmuş kısaca.İpad air'i satışa çıkardım hiç düşünmeden...
Hata yaptığınızı kısa sürede anlarsınız. ( Eğer tablette internette sörf, e-posta işlemleri ve film izlemek dışında şeyler yapıyor iseniz. )
Tab s ile herşeyi daha kolay yaparım.Air ile yapacaklarınız sınırlı film bile izlemek sıkıntı.Hafıza problemi var ve daha bir sürü şey.Markette yer alan özel uygulamalar varsa ios'a özel onu bilemem ama onun dışında tab s çok daha iyi...
İzlerken ozmo'yu hatırladım. Hamdi bey renksiz murat bey renkli çıkmış videoda.
Tablet alan var mı artık ? Çok istisnai bir durum olmadığı sürece keyfi kalmayan bir teknoloji.
Hangi marka ve modeli kullanıyorsunuz peki ?
Bir tablet için çok fazla fiyat...
fiyatı 800 tl olsaydı kesin alırdım
nvidia shield tabletten bir haber var mı?
burada(polonya) 800tl gibi bir fiyattan satılmaya başlandı 16gb sürümü
Kendi fikrim: Akilli adam tablette Apple'dan sasmaz.
Teknoseyir de Lg g pad 8,3" incelemesi seyretmiştim, tıpkı Lg hd 880 4x akıllı telefon incelemesini seyrettikten sonra aldığım gibi tableti de satın aldım. İkisinden de fiyat-kalite olarak çok memnunum. Tabletin fiyatının düşmesini bekledim 550 liraya n11 den aldım, Teknoseyir bu tip ürünlerde 1 numaralı referansım. 8" çok ideal bir boyut düşünenlere tavsiye ederim, Tab S güzel ama fiyatı oldukça yüksek biraz beklemek lazım.
samsung tab s'in il k reklaamlarını gördüğümde çok beğenmiştim inceleme gelmesi güzel olmuş
Android'de ekran oranı, çözünürlüğü için bir sınırlama yoktur, bu sadece üreticilerin tercihidir. Kaldı ki 4:3 oranlı Android tabletler de piyasada vardır.
@teknoseyir Fiyatına eşdeğer Windows Tabletler ile karşılaştırmalı bir inceleme bekliyorum. Windows tablet tercih nedenleri ve Android tablet tercih nedenleri de tartışılırsa güzel olur tahmin ediyorum...
samsung büyük ataklar yapıyor güzel ürünler çıkarıyor parası olana
Samsung galaxy tab pro 8.4 ve galaxy tab s 8.4 arasında kaldım ama aralarında 200 TL fark var sizce hangisi (pahalı olan tab s )
Bir Nexus 7 kullanıcısı olarak Samsung ların inceliğini ve Amoled'ini her zaman tahrik edici bulmuşumdur. Bir sonraki tabletim Samsung olabilir (8.4).
Arkadaş tab s'den bahsediyor sizin aldığınız eski model galiba.Ben kullanıyorum bahsettiğiniz sorunların hiçbirini yaşamıyorum.Piyasada ki en iyi tablet şuan için.Air sahibi olarak bu yorumu yapıyorum...
Bence samsung bu değeri hak etmiyor.(Note Serisi hariç zaten onunda kalemi ile işiniz yoksa oda boş bir seri sizin için.)
samsung önereceğim bir ürün değildir hiçbir zaman 2000 tl'ye bir telefon veya 1500 liraya bir tablet alıyorsunuz ne yazıkki bu kadar para vermenize rağmen her daim 3 sınıf. ülke ve 3. sınıf insan muamelesi görüyorsunuz. kusura bakma samsung ama bir sen yoksun şu an nexus 5 kullanıyorum note 3'ü sattım ve özgürlüğümü ilan ettim. teşekkürler.
google cephesinin 3. tableti yolda ama hala tablet yazılımları açısından bir optimizasyon yok bu da ipad'in ekmeğine yağ-bal-kaymak sürüyor gibi 😉
hamdi abi haklı samsung hiçbir tableti olmadığı kadar ön plana çıkartıyor bu tableti sadece türkiye'de değil tüm dünya'da bu böyle 😉
1 hafta nokia 1520 aldım elimde ou gören herkes neden samsung almadın diyor ben de diyorum ki neden samsung alayım? cevap iyi telefonları var peki diyorum neden telefonları iyi? cevap yok samsung herkeste bu algıyı yaratmayı başardı tablet ya da telefon alacaksanız ya apple ya samsung akla geliyor. ancak samsung bu algıyı iyi telefonlarla değil iyi bütçelerle yarattığı reklam kampanyalarına borçlu bugün amiral gemisi telefonları ucuz çin malı telefonlara beziyorsa mini sınıfındaki telefonlar rakiplerinin sunduğu performansın yarısını yakalayamıyorsa kamera odaklı telefonları 1020 nin rakibi bile olamıyorsa kimse samsung iyi telefon üretiyor dememeli. bunlar tabletleri için de geçerli bu tableti teknosa da inceledim halen samsungun meşhur menüler arası geçişlerdeki takılma problemini yaşıyor. o zaman nerde kaldı bunun iyi tableti
Çok şık gözüken hoş bir tablet. Ancak pahalı. Üstelik Avrupa'da satılan ürünlerden kulaklık çıkıyor. Bizde satılan ürünlerde kulaklığı kıskanmışlarsa şiddetle kınıyorum.
tablet güzel..sanırım bunu alıcam...ayrıca murat gerçekten doğru dürüst terbiyeli bir arkadaş..klozet incelese seyrederim..terbiye şart..
http://www.displaymate.com/OLED_Tablet_ShootOut_1.htm
şu anda dünyanın en iyi tablet ekranı budur deniliyor
bu tablet tutar ama fiyatı önemli
@ceemoo Bu sekilde tartisma baslatacak bir kisinin olacagini bildigimden kendi fikrim oldugunu belirttim. Senin icin akilli telefonda SONY almayan aptal olabilir, kendi fikrini soylemekte ozgursun. Ayrica, sorgulamadan laf atmanin seviyeni belli ettigini soyleyeyim.
@ceemoo Hickimseye salak falan dedigim yok. Sadece fikrimce tablette Apple'in onde oldugunu belirttim. Ayrica bunu bircok kisi kabul ediyor. Daha fazla uzatmanin manasi yok, ayrica ozur dilemek cok onemliyse: "Ozur dilerim." Amacina ulastin, artik mutlusundur herhalde. Ne yazarsan yaz, ben cevap vermeyecegim.
telelfon incelemelerinde paylaştığınız fotoğrafların arasına ön kamera ile çekilmiş fotoğraflar da ekleseniz ne güzel olur.
2 ay önce kutusunu açtınız noldu bu tablet incelemesi gelmedi daha sitede gezerken gözüme çarptı birden
Bu cihaz incelendimi.? Hala bunu bekliyorum kaçırmış olma ihtimalim ...
yok incelenmedi