#akış Nereden tişört alıyorsunuz?
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Defacto, LcW
https://www.zepplingiyim.com
Jack&Jones, Koton, LCW
Mavinin 2 al 1 öde 3 al 2 öde tarzı kampanyalarını takip ediyorum. 20 tl lik tişört alana 2.si 10 tl mesela. Kumaşları çok güzel.
Koton , H&M
Outlet Mağazaları favorimdir 🙂
lcw, colins, defacto
@shodow_lew en begendiklerim arasında kumaş olarak.
pazar
Kaft,Polo
Rengi ve kumaşını beğendiğim t-shirt ü alıyorum, markası çok önemli değil.
Aeropostale, Columbia, Tommy Hilfigerda doldurdum baya bu aralar.
Collezione'daki sade tişörtler hoşuma gitti bu aralar. Bir türlü düzgün tişört bulamıyordum.
Koton
Almayı bıraktım. Tasarrufa başladım.
Defacto, koton ağırlıklı alıyordum ben.
Hugo Boss,Columbia, Lacoste, Versace, Armani Jeans, Emporio Armani, Vaude, Van Heusen, Craghoppers
Mağazada beğendiğim bir seri varsa online indirimlerle almaya bakıyorum. 10-15 arasına indirebildiğim hemen her markaya bakıyorum. Genelde koton, h&m, p&b, defacto, polo lacoste. Bi istisnası kaft. Tee machine kullanıyordum. Onlarda uygun fiyatlı basic verse onlardan alıcam.
%100 pamuk olan her t-shirt alınabilir . Fiyatı uygun olarak lc waikiki , koton , h&m(yeşil etiketli basicleri harika) . Paraya kıyarım diyenlere de ramsey 'in her ürününü tavsiye ederim . Benim en sevdiğim markadır :).
Uzun zamandır almadığımı farkettim. Böyle devam 🙂
Decathlon ayni tshirtten 17 tane var harika. He bide arada bir kendimi zengin hissedersem northfaceden